Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 408 ggr
Maria
6/29/19, 6:19 AM

Godmorgon lördag 29 juni

Godmorgon på er från ett Göteborg som verkar vara mulet. Det är 16 grader ute i alla fall.

Idag kommer sonen och lilla barnbarnet och sover över. Svärdottern skulle iväg på något så vi får ha pojkarna för oss själva😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
6/29/19, 7:15 AM
#1

God morgon

Lite små mulet idag. Förhoppningsvis blir vädret bättre frampå dagen. Vi funderar på att göra ett nytt försök att ta oss ut på sjön.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
6/29/19, 7:47 AM
#2

Godmorgon , 😀 Ingen sol nu , molnigt ! 16 grader . Det blir en vilodag idag ! 😀 # 0 Ha en fin dag med barnbarnet idag.

HH 🙂

Mooniq
6/29/19, 9:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mårning! Igår började semestern och idag var jag uppe före tuppen, bestämde mig för att kolla kartan och tänkte ut en ny cykeltur.

Jajamen.. Men om man svänger höger istället för vänster i skogen så kommer man fram … senare ….så idag blev det 23.6 km. Svanskotan har åsikter i övrigt känns det riktigt bra i benmusklerna. 

Nu blir det lite städ & tvätt o sen iväg o göra några ärenden.. sen blir det altanen och nyinköpta boken. Har läst de 2 första och bara älskar dem.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
6/29/19, 11:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon! Idag sitter vi i trädgården och äter frukost. Utsikt över pionen som kommer ut med en andra omgång blommor.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[[eskils_]]
6/29/19, 11:09 AM
#5

#4 Härliga blommor!

MonicaLagerquist
6/29/19, 11:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Äntligen på väg ut för årets första tur.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
JMW
6/29/19, 12:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#7

Här börjar kaprifolen slå ut och dofta. Schersmin och klätterhortensia har nu doftar klart.

[Andeljus]
6/29/19, 4:45 PM
#8

God Eftermiddag i tråden 🙂

Tjusiga bilder ni bjuder på 👍

Lite varmt och kvavt men inte så där oerhört och svalare ska vi få under veckan som kommer om prognoser stämmer. 

Såg ni att Frankrike uppmätt 45,9 grader 😮 stackars människor ute i Europa för nu har dom det tufft med värmen och flera dödsfall har rapporterats 😕 vi får hoppas att den där värmen släpper sitt grepp snart.

Önskar er en fortsatt fin Lördag 🙂

Tarotstollan
6/29/19, 7:21 PM
#9

Hundutställningens första dag avklarad. Soligt, varmt men lite blåst så det var ok för det mesta!☀️
Några utrop om hundar i varma bilar blev det, tyvärr!😡
En annan incident hände också, de hittade en ensam hund springande nere på en av parkeringarna men den blev ju naturligtvis infångad och rop i högtalarna  gick ut och efter några minuter kom en dam springande alldeles hyperstressad och det var matte!🥵
Träffade min gamla kompis och hennes hund där, vilket vi hade bestämt innan och det var kul att fika och prata i några timmar.
Tyvärr kommer de inte med i morgon, då hon bor i en annan stad.
Märker nu att det börjar strama i huden i pannan och nacken,  brukar alltid bränna mig lite varje år. Enda färgen jag får på hela sommaren som min mamma brukar skoja om!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: