Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 495 ggr
Maria
6/28/19, 6:20 AM

Godmorgon fredag 28 juni

Godmorgon på er.

Hos oss skiner solen och det är 15 grader ute i skuggan just nu,

Hoppas ni alla får en fin fredag.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
6/28/19, 6:35 AM
#1

Nu går det undan med temperaturen. 19 grader redan😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
6/28/19, 7:22 AM
#2

Oj Maria, det stiger fort. Här har vi "bara" 15 grader än så länge.  Fast det ska ju bli en varm dag. Jag har tagit på mig shorts och linne för en dag ute i trädgården. Finns en hel del att pyssla med.
Däremot så har gräsmattorna stannat av lite. De växer inte alls som de gjorde tidigare, måste vara torkan för nu är det torrt.

[Andeljus]
6/28/19, 7:23 AM
#3

God Morgon 🙂

Här hade vi bara 7 grader i morse så värmen på elementen hade slagit på men nu stiger det så det blir nog en  behaglig  dag ser det ut som .

Ha en fin fin dag på er ☀️

MonicaLagerquist
6/28/19, 7:28 AM
#4

God morgon

Idag är planen att ge oss ut med båten.Vi har inte varit ut en enda dag i år.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
6/28/19, 7:50 AM
#5

#4 Åh vad härligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Andeljus]
6/28/19, 7:56 AM
#6

Vad härligt det låter Monica 👍

Annons:
Soligajag1
6/28/19, 8:54 AM
#7

Godmorgon ! 🙂

Här är det 16 + och solen skiner , blåser en del .  Det blir en fin dag idag , så får se om jag ska baka eller sitta i solen , sen.  ☀️

#4 Va mysigt att åka båt , ha det så kul! 🙂

HH 🙂

Fransu
6/28/19, 10:10 AM
#8

God förmiddag!

Har kommit hem från jobbet. Det är soligt och 19 grader. Har varit uppe sen 03.45, finsk tid. Så jag ska ta mig en tupplur nu efter lunch och sen se vad jag orkar hitta på. Jobbar tidigt imorgon också.

Ha en fin fredag allihop! ☀️

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
6/28/19, 11:24 AM
#9

Det blev ingen båttur för oss.Batteriet var helt urladdat så nu sitter det på laddning och förhoppningsvis kan vi komma iväg imorgon.

Det får bli kantarellskogen istället.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
6/28/19, 11:33 AM
#10

#9 Det är inte dumt med svamppromenad heller😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
6/28/19, 11:34 AM
#11

#10 👍

Stolt ägare till fem La permer

Tarotstollan
6/28/19, 2:19 PM
#12

Har tvättstugan och det är vidrigt varmt både inne och ute. Det blåser dock, så uppe i lägenheten är det något svalare med hjälp av tvärdrag och en fläkt.🥵
Skulle behöva gå ut och handla men det får vänta till senare ikväll.
När jag är klar med tvätten måste jag vila lite, dels p. g. av ryggen men också för att det är så varmt.
Just nu 28 grader i solgasset på balkongen.🤦‍♂️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
6/28/19, 3:13 PM
#13

Här är jättevarmt och jag älskar det😃

Vi har varit och handlat och så var jag på apoteket. Jag tycker det är så jobbigt numera då det finns så många olika kedjor och ofta händer det att man får åka till olika ställen för att medicin inte finns på lager.

Jag somnade på soffan i alla fall när vi kom hem🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lillyrod
6/28/19, 5:02 PM
#14

#13 När jag går till Apoteket (oftast åt mamma) går jag alltid till samma. Lloyds. Efter ett tag så lär de sig vad man vill ha och har alltid det hemma för de vet att det går åt. Funkar jättebra här och personalen är supertrevliga.

 Om jag någon gång måste beställa nåt som inte finns är det hemma på max 2 dagar men det är länge sen jag behövde göra det 🙂

Nu har jag gått på semester och det känns sååå bra 🙂

Soligajag1
6/28/19, 5:21 PM
#15

#14 Så bra ! Trevlig Semester ! 😀☀️

HH 🙂

MonicaLagerquist
6/28/19, 5:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Två korgar kantareller blev det.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
6/28/19, 5:41 PM
#17

#16  Mums!!  

Va duktigt av dig ! 🙂👍

HH 🙂

Lillyrod
6/28/19, 6:47 PM
#18

#15 Tack! 🙂

Maria
6/28/19, 9:18 PM
#19

#16 Åh så gott.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: