Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 512 ggr
Maria
2019-06-26 06:07

Godmorgon onsdag 26 juni

Godmorgon på er.

Hoppas ni alla får en fin onsdag.

Här är lite småmulet men nästan 20 grader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-06-26 06:52
#1

Godmorgon 🙂 

Lite seg då , , nyss klivit upp , laddat kaffepannan , börjar 15 idag till 21.00 -Hoppas regnet avtar så jag kan cykla.  

Regnväder här , 15 grader .  Vi behöver väl regnet så det är bra att det regnar .  

Ha en fin dag alla ! Kram 🙂

HH 🙂

aggeelin
2019-06-26 08:11
#2

Godmorgon! Somnade om och är nu lite sen till jobbet. Nu är det bara tre dagar kvar till semestern, hurra! Fem veckors semester ska bli så skönt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2019-06-26 08:18
#3

#2 Grattis till att semestern är nära !! Njuta av den till fullo ! 😀❤️👍

HH 🙂

Mooniq
2019-06-26 08:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Mårning. Slömorgon med tv och kaffe. Det regnar och vädergudarna säger uppehåll om nån timme. Börjar jobba kl 12 så det blir en cykelsväng ikväll efter jobbet. Älskar min elcykel och nu är jag uppe i 1.5 mil. Fick byta cykelsadel då benen domnade av den tidigare som var för mjuk. Nu slipper jag domningarna och sittbenen är snart helt härdade 😎

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-06-26 08:41
#5

# 4 Låter härligt , ang, elcykel så har dem sådana på det här jobbet , ska testa en sån en dag. Cykelsadel ? Hur ska den va för att man kan cykla långt som 1,5 mil ? Jag har en okej sadel , vanlig cykel , cyklat 2, 4 mil , varje dag , är väl lite trött när jag kommer hem , samtidigt mår jag bättre eftersom jag fått jobb, skrev på kontrakt igår , till årets slut . 😀 Skönt att domningarna slutat ! 😀👍❤️

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-06-26 08:51
#6

God morgon

Idag ska vi in till veterinären.Tre av katterna ska vaccineras och en hund ska vägas och få recept på fästingpiller.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Mooniq
2019-06-26 09:08
#7

#5 Soligajag1

Cykelsadel är nog ganska personligt, tror jag. Har man inga problem så har man en bra sadel. Jag upplevde ganska fort domningarna - om jag cyklade mer än 15 minuter så började det sticka i fötter/ben/bäcken. Om sadeln är för mjuk så sjunker sittbenen ner lite och klämmer då åt en nerv som gör att delar av kroppen domnar. Då får man testa en lite mindre mjuk sadel och problemen slutar. 

När jag var barn/tonåring så cyklade jag hur mycket som helst. Nu är jag överviktig och älskar mina promenader och nu även cyklingen. Mitt mål är att cykla 3-4 mil 4-5 gånger i veckan, dels för muskler och dels för att krympa. När man cyklar fortare än 25 km/h så slår elmotorn i från och man kan ställa hur mycket/lite hjälp man vill ha när man trampar och mitt mål är att ha minsta hjälpen i uppförsbackarna. För mig är detta en riktigt kick, att jag är otränad med ändå orkar uppför backarna, det ger mersmak, helt klart. 

☀️🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-06-26 14:10
#8

Vi fick möjlighet att köpa 20 kilo köttben så nu har vi ben till hunden ett tag framöver.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: