01 Hälsa & Harmoni

Hypnos

2019-06-25 18:50 #0 av: MonicaLagerquist

Har du blivit hypnotiserad någon gång?

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-06-25 18:59 #1 av: Soligajag1

Nej det har jag inte Glad törs man prova , eller ?? 

HH Glad 

Anmäl
2019-06-25 19:05 #2 av: MonicaLagerquist

Jag har fått hypnos hos tandläkaren. Fungerade fint.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-06-25 20:02 #3 av: Maria

Nej det har jag inte och jag är helt övertygad om att jag inte går att hypnotiseraSkrattar

/Maria

Anmäl
2019-06-25 20:03 #4 av: Lillyrod

Jag säger som #3 : )

Anmäl
2019-06-26 08:13 #5 av: aggeelin

Hörde någon påstå att det är lätt att hypnotisera dem som inte tror att det går.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-06-26 12:41 #6 av: Leifsdotra

Ja, av en person som jag litar på till 100% och har en gedigen utbildning inom området. Syftet var att miljdra min extrema höjdrädlsa som ibland hindrar mig från att göra saker jag skulle vilja, vi hade bara en session av olika anledningar. Det skulle ha behövts flera för att det skulle ge bättre effekt, men någonting gav det absolut.

Hypnos liknar inte alls det man ser på TV utan är mer som en känsla av att man är mitt emellan vaken och sovande, man är fullt medveten om allt runtomkring hela tiden och är absolut inte borta och man skulle inte blint följa en uppmaning om att göra någonting knasigt. Sånt är bara påhitt och show.

Anmäl
2019-06-28 04:08 #7 av: PeterTM

Jag har mkt svårt att släppa min självkontroll, så jag tvivlar på att hypnos skulle funka på mig. Å andra sidan har jag inte behov av att bli hypnotiserad, så jag har inte för avsikt att prova.

Anmäl
2019-06-28 10:10 #8 av: Fransu

Nej, och jag tror heller inte det hade funkat på mig. Men vem vet.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.