Annons:
Etikettkarriär-och-yrkesliv
Läst 734 ggr
Soligajag1
6/25/19, 5:32 AM

Godmorgon tisdag 25 Juni

Godmorgon 🙂

Nu är det 14 grader och halvklart . Jag ska cykla till  det nya jobbet om ett tag , ska bli så spännande 😉. Finsktalande undersköterska  inom Hemtjänsten . I början ska jag få gå med en handledare , så får vi se sen. 

Önskar er alla en fin Tisdag ! 🙂

HH 🙂

Annons:
Fransu
6/25/19, 5:47 AM
#1

God morgon!

Soligt ute. Vet inte temperatur än. Ska ut på morgonpromenad om en stund. Är ledig idag.

#0 Grattis, du fick jobbet. Vad roligt! Hoppas du ska trivas. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
6/25/19, 6:11 AM
#2

God morgon

Uppe med tuppen idag. Kunde inte sova.

Vi måste in till stan idag. Hundmaten är slut.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
6/25/19, 6:35 AM
#3

Godmorgon på er. 

Jag ska på återbesök till läkare idag.

#0 Lycka till med nya jobbet.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
6/25/19, 6:49 AM
#4

#1 #3 , Tackar så mycket ! Tar en kopp kaffe innan starten ! 😀❤️☕️

HH 🙂

Fridaaaa
6/25/19, 8:48 AM
#5

God morgon!

#0 Lycka till idag :) 

Själv är man ledig idag, udda vecka, jobbar varannan dag, tre dagar bara denna veckan. Men lite skönt :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JMW
6/25/19, 9:04 AM
#6

Morrn! Lycka till på nya jobbet Soligajag

Solen skiner, tvättmaskinen går för fullt och jag ska nu sätta mig ute med kaffe och bara njuta.

#2 Har du inte funderat på att köpa hundmaten på nätet? Så bekvämt och man får det hemlevererat. Skönt att slippa släpa på stora säckar.

Annons:
MonicaLagerquist
6/25/19, 9:24 AM
#7

#6 Vic äter nlötmat och Barf. Lite knöligt att köpa på nätet.

Stolt ägare till fem La permer

Totum
6/25/19, 9:39 AM
#8

God morgon. Det är länge sedan jag var härinne nu, men bättre sent än aldrig. Fint väder idag också och nu väntas värmebölja läste jag. Ska iväg och handla nu och då blir det bl.a glass i stora lass så jag har något till barnbarnen när de kommer och hälsar på. I övrigt tar jag dagen som den kommer - livet som nybliven pensionär. Har inte riktigt vant mig än, men det kommer väl. Ha en riktigt fin dag allesammans. ☀️

[[eskils_]]
6/25/19, 12:15 PM
#9

#0 Grattis till nya jobbet! 🙂

#8 Man vänjer sig snart vid pensionärslivet. Finns hur mycket som helst att göra…

Totum
6/25/19, 12:49 PM
#10

#9 Ja, jag börjar förstå dem jag förr hörde sa att de inte fatta hur de hann förr då de jobbade 😄

JMW
6/25/19, 12:55 PM
#11

#7 Okej, då förstår jag. 😉

aggeelin
6/25/19, 1:52 PM
#12

Godmorgon sent på dagen! #0 Grattis till jobbet … som jag inte förstod vad innebär - innebär det att du ska tala finska i hemtjänsten?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
6/25/19, 4:26 PM
#13

Hejsan ! 

Nu har jag kommit hem efter en ny jobbdag , Tack alla för uppmuntran till jobbet . Skönt o va ledig Frida 🙂

#12  Tack Aggelin , ja, dem sökte en finsktalande undersköterska , eftersom jag pratar flytande finska fick jag tjänsten , ( går på upplärning nu med en handledare ) Det va roligt .  Deras kunder är finländare , vill kunna prata sitt språk med hemtjänstpersonalen.

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: