Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 462 ggr
Maria
2019-06-23 06:51

Godmorgon söndag 23 juni

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med nästan 17 grader redan.

Hoppas ni alla får en härlig söndag.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fransu
2019-06-23 07:21
#1

God morgon!

12 grader, soligt och blåsigt. Uppskattar blåsten här, då håller sig myggen borta. Gott om mygg här nämligen.

Har varit på en morgonpromenad. Ska iväg till föräldrarna och äta grötfrukost. Pappas goda risgrynsgröt vill jag inte missa. Sen ska pappa och jag åka och träna tennis. Kan tyvärr inte skriva spela än, jag behöver träna många gånger innan det blir spel. Sen ska vi tvätta bilarna också. Det är söndagens planer för mig.

Önskar alla en härlig söndag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Mooniq
2019-06-23 07:25
#2

Mårning. Värsta blåsten har lagt sig och enligt vädergudarna ska vi ha moln, sol och 6-7 m/s. Snart dags för en cykeltur och sen ska jag se om jag inte kan få packat upp ett par lådor sen flytten. Finns några kvar att rodda med. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-06-23 07:32
#3

God morgon

Sol och en massa blåst.

Funderar på om jag ska eller inte ska åka med på loppisrundan idag.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2019-06-23 08:08
#4

Godmorgon 

Soligt med +14 grader , 

Idag blir det en cykeltur till pappa . Skönt  och pappa blir så glad när man kommer en stund, vi spelar kort och löser finskt korsord, fikar .  Jag bakade bondkakor igår , tar med en låda. 

# 3 Loppis är kul!! 🙂

HH 🙂

[Andeljus]
2019-06-23 17:35
#5

God eftermiddag eller kväll snudd på 😃

Idag har jag vart ute med grannarna och myst, vi blev 68 personer vilket vi inte alls hade räknat med😂 och massor med nya bekantskaper med spel och kul så jag känner mig så nöjd och belåten 😎 för Gud så roligt och nya bekantskaper skapades så eftermiddagen blev mer än lyckad 😎

Önskar er en fin fin kväll 🌺

MonicaLagerquist
2019-06-23 17:54
#6

Glad och spänd.I morse bokade vi vår nästa lång semester.11 mars 2020 bär det av igen.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2019-06-23 21:38
#7

6 Så roligt. Vart åker ni då?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-06-24 13:22
#8

Vi åker till Koh lanta.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-06-24 13:28
#9

Åh så härligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-06-24 15:04
#10

Det är andra gången vi reser till det hotellet. Vi trivs bra på Koh Lanta.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: