17 Dagens Hälsning

Godmorgon söndag 23 juni

2019-06-23 06:51 #0 av: Maria

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med nästan 17 grader redan.

Hoppas ni alla får en härlig söndag.Glad

/Maria

Anmäl
2019-06-23 07:21 #1 av: Fransu

God morgon!

12 grader, soligt och blåsigt. Uppskattar blåsten här, då håller sig myggen borta. Gott om mygg här nämligen.

Har varit på en morgonpromenad. Ska iväg till föräldrarna och äta grötfrukost. Pappas goda risgrynsgröt vill jag inte missa. Sen ska pappa och jag åka och träna tennis. Kan tyvärr inte skriva spela än, jag behöver träna många gånger innan det blir spel. Sen ska vi tvätta bilarna också. Det är söndagens planer för mig.

Önskar alla en härlig söndag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl
2019-06-23 07:25 #2 av: Mooniq

Mårning. Värsta blåsten har lagt sig och enligt vädergudarna ska vi ha moln, sol och 6-7 m/s. Snart dags för en cykeltur och sen ska jag se om jag inte kan få packat upp ett par lådor sen flytten. Finns några kvar att rodda med. Glad

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-06-23 07:32 #3 av: MonicaLagerquist

God morgon

Sol och en massa blåst.

Funderar på om jag ska eller inte ska åka med på loppisrundan idag.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-06-23 08:08 #4 av: Soligajag1

Godmorgon 

Soligt med +14 grader , 

Idag blir det en cykeltur till pappa . Skönt  och pappa blir så glad när man kommer en stund, vi spelar kort och löser finskt korsord, fikar .  Jag bakade bondkakor igår , tar med en låda. 

# 3 Loppis är kul!! Glad

HH Glad 

Anmäl
2019-06-23 17:35 #5 av: [Andeljus]

God eftermiddag eller kväll snudd på Skrattar

Idag har jag vart ute med grannarna och myst, vi blev 68 personer vilket vi inte alls hade räknat medGapskrattar och massor med nya bekantskaper med spel och kul så jag känner mig så nöjd och belåten Cool för Gud så roligt och nya bekantskaper skapades så eftermiddagen blev mer än lyckad Cool

Önskar er en fin fin kväll Blomma

Anmäl
2019-06-23 17:54 #6 av: MonicaLagerquist

Glad och spänd.I morse bokade vi vår nästa lång semester.11 mars 2020 bär det av igen.

Anmäl
2019-06-23 21:38 #7 av: Maria

6 Så roligt. Vart åker ni då?

/Maria

Anmäl
2019-06-24 13:22 #8 av: MonicaLagerquist

Vi åker till Koh lanta.

Anmäl
2019-06-24 13:28 #9 av: Maria

Åh så härligt.

/Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.