Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1197 ggr
Maria
2019-06-22 06:31

Godmorgon lördag midsommardagen

Godmorgon på er denna midsommardag.

Vi har soligt, blåsigt  och 14 grader just nu.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[Hayabusa]
2019-06-22 06:42
#1

18,3 grader i vattnet (kl 06.38 idag 22/6). I luften är det betydligt svalare, ner mot 10 grader och blåsigt. Inte så skön början på dagen…

Soligajag1
2019-06-22 07:24
#2

Godmorgon 🙂

Här skiner solen , 14 grader , , lite seg på morgonkvisten, men  va kaffesugen 😉 Önskar er en fin Midsommardag 🙂

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-06-22 07:47
#3

God morgon

Sol blåst och runt 15 grader nu på morgonen.

Lite trött efter gårdagens firande. Men vi hade trevlig.

Hanna lämnade ett par byxor som jag ska fålla idag.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
2019-06-22 09:54
#4

God förmiddag! Klockan är snart 11 här i Finland.

18 grader och strålande sol. Kom precis in från en morgonpromenad på 11 km. Ska snart åka iväg till morbror med fru och fika.

Önskar alla en fin lördag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

aggeelin
2019-06-22 11:18
#5

Godmorgon! Oj vad det blåser!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2019-06-22 11:38
#6

Midda! Här skiner solen men det blåser rejält. Jag har varit ute o cyklat i med och motvind. Idag blir det en latar-dag med lite städ o tvätt emellan pauserna. Igår var jag iväg en stund till ett härligt gäng och åt midsommarlunch, de som nubbade hade julnubbe - blev en del glada skratt. 

jag har inte besökt gården på 38 år och minnena välde över mig - fina minnen när vi hyrde hästar och var hos min bästis och hennes föräldrar. Pappa Rune som klädde om möbler och pysslade och mamma Virve som jagade oss töser - flickor ni måste äta - här är en smörgås och jag o Maria jagade hästar - härliga sommarminnen. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: