Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 500 ggr
Maria
6/21/19, 6:42 AM

Godmorgon midsommarafton 2019

Godmorgon på er denna midsommarafton.

Hoppas ni får en härlig dag vad ni än hittar på❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
6/21/19, 7:09 AM
#1

Godmorgon denna Midsommarafton  🙂 sovit och sovit och sovit , , , 😴 Kissarna  busade med 😃🐱  Nu är man  vaken , 16 + och solen skiner , tittar på Svt  och "väder tanten" säger att det ska bli fint väder idag !!!! WOW!!! 👍 Då Önskar jag Verkligen en fin Midsommarafton till er alla därute i vimlet!! 

Kram 🌺

HH 🙂

MonicaLagerquist
6/21/19, 7:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon

Soligt och varmt redan nu på morgonen. Vi har öppet hus här idag Lax oxh sill till lunchgästerna och sen ska vi grilla ikväll. Vi får väl se hur många som dyker upp.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
6/21/19, 8:04 AM
#3

Mårning. Solsken och blåsigt hos mig. Ska åka till en kompis till hennes föräldragård en sista gång innan det säljs. Jag har inte varit där sen tonåren, så det ska bli riktigt kul. Lite knytis o jag hoppar traditionell midsommarmat och rör ihop en go sallad istället o tar med mig. Ha en skön dag allesammans. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
6/21/19, 10:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon Solen skiner och det blåser! Hoppas på en riktigt fin midsommarafton!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/21/19, 10:58 AM
#5

#4 Så vackra. 🙂

Jag ska se om jag hittar en bild på mina pioner. De blommade första gången förra sommaren med en enda pion men iår så har de slagit rekord.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
6/21/19, 1:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hittade några sommarblommor

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
[Andeljus]
6/21/19, 4:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#7

God Eftermiddag 🙂

Vilka fina katter du har Monica ❤️

Härliga sommarbilder och vilka fina blommor aggeelin , så där riktigt midsommar 🌺

Här blir det en lugn kväll, blev inbjuden till tre grannar så det blev en stund hos dom vardera och nu är jag mätt kan jag lova för alla hade dom gott att bjuda på så jag lär klara mig resten av den här dagen 😃

Blåsigt här också och det var lite pyssel att få flaggan på plats för den ville bara blåsa åt sidan men nu sitter den där och det är så fint att se alla flaggor hissade i folks trädgårdar.

Önskar er en underbar Midsommarafton 🌺

MonicaLagerquist
6/21/19, 8:57 PM
#8

Nu har alla våra gäster åkt hem och jag har diskat all disk. Sju gäster till lunch. Sill och lax och sju gäster till kvällens grillning. Nu blir det en lugn kväll.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
6/21/19, 10:50 PM
#9

Vi har varit i Brevens bruk

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
6/21/19, 10:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Kanske en bild

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
6/21/19, 10:52 PM
#11

.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/22/19, 6:30 AM
#12

Så härligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[[eskils_]]
6/23/19, 5:12 PM
#13

#4 och #6 Vilka fina sommarblommor! 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: