17 Dagens Hälsning

Godmorgon midsommarafton 2019

2019-06-21 06:42 #0 av: Maria

Godmorgon på er denna midsommarafton.

Hoppas ni får en härlig dag vad ni än hittar påHjärta

/Maria

Anmäl
2019-06-21 07:09 #1 av: Soligajag1

Godmorgon denna Midsommarafton  Glad sovit och sovit och sovit , , , Sover Kissarna  busade med SkrattarKatt  Nu är man  vaken , 16 + och solen skiner , tittar på Svt  och "väder tanten" säger att det ska bli fint väder idag !!!! WOW!!! Tummen upp Då Önskar jag Verkligen en fin Midsommarafton till er alla därute i vimlet!! 

Kram Blomma

HH Glad 

Anmäl
2019-06-21 07:44 #2 av: MonicaLagerquist

God morgon

Soligt och varmt redan nu på morgonen. Vi har öppet hus här idag Lax oxh sill till lunchgästerna och sen ska vi grilla ikväll. Vi får väl se hur många som dyker upp.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-06-21 08:04 #3 av: Mooniq

Mårning. Solsken och blåsigt hos mig. Ska åka till en kompis till hennes föräldragård en sista gång innan det säljs. Jag har inte varit där sen tonåren, så det ska bli riktigt kul. Lite knytis o jag hoppar traditionell midsommarmat och rör ihop en go sallad istället o tar med mig. Ha en skön dag allesammans. Sol

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-06-21 10:05 #4 av: aggeelin

Godmorgon
Solen skiner och det blåser! Hoppas på en riktigt fin midsommarafton!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-06-21 10:58 #5 av: Maria

#4 Så vackra. Glad

Jag ska se om jag hittar en bild på mina pioner. De blommade första gången förra sommaren med en enda pion men iår så har de slagit rekord.

/Maria

Anmäl
2019-06-21 13:09 #6 av: aggeelin

Hittade några sommarblommor

Anmäl
2019-06-21 16:20 #7 av: [Andeljus]

God Eftermiddag Glad

Vilka fina katter du har Monica Hjärta

Härliga sommarbilder och vilka fina blommor aggeelin , så där riktigt midsommar Blomma

Här blir det en lugn kväll, blev inbjuden till tre grannar så det blev en stund hos dom vardera och nu är jag mätt kan jag lova för alla hade dom gott att bjuda på så jag lär klara mig resten av den här dagen Skrattar

Blåsigt här också och det var lite pyssel att få flaggan på plats för den ville bara blåsa åt sidan men nu sitter den där och det är så fint att se alla flaggor hissade i folks trädgårdar.

Önskar er en underbar Midsommarafton Blomma

Det finns en sak som jag riktigt hatar och det är avundsjukan, det finns dom som säger att alla bär på avund = falskt jag gör det inte så sluta gör det du också och gläds åt andras lycka och var nöjd med din egen lott för just din lott är fantastisk Hjärta

Anmäl
2019-06-21 20:57 #8 av: MonicaLagerquist

Nu har alla våra gäster åkt hem och jag har diskat all disk. Sju gäster till lunch. Sill och lax och sju gäster till kvällens grillning. Nu blir det en lugn kväll.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-06-21 22:50 #9 av: aggeelin

Vi har varit i Brevens bruk

Anmäl
2019-06-21 22:51 #10 av: aggeelin

Kanske en bild

Anmäl
2019-06-21 22:52 #11 av: aggeelin

.

Anmäl
2019-06-22 06:30 #12 av: Maria

Så härligt.

/Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.