Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 434 ggr
Maria
2019-06-19 06:09

Godmorgon onsdag 19 juni

Godmorgon på er grått ett grått Göteborg med 17 grader.

Jag ska strax iväg till jobbet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-06-19 07:49
#1

Godmorgon 🙂 

19 + här i Västerås , , inget på "agendan" idag . Tar en promenad och njuter , sedan till Biblan en sväng och träffa "gänget" 🙂 kanske någon som vill boka plats till "Gårdsloppiset"  som jag ska ha i nästa vecka på Lördagen , OM det blir fint väder . Vi ska grilla korv och ha trevligt .  

Ha en fin dag alla !  🙂

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-06-19 08:07
#2

God morgon

Idag ska vi med svärmor till tandläkaren och sen in till Uppsala med en inköpslista som är lång som en februariförkylning.

Men först ska hunden ut en sväng.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-06-19 08:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Just nu skiner solen men enligt prognos ska det bli mulet hela dagen och regn kl 16. Vädret är lurigt. Jag vill veta om jag törs öppna ventilationen i taket. Regnar det i blir det mycket att torka på golvet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
2019-06-19 08:13
#4

Morrn! Här ska det också vara mulet hela dagen även om solen skiner just nu. Fast det är rejält mörka moln åt andra hållet. Just nu 22 grader så det är varmt.
Ska åka en tur in till stan och midsommarhandla. Förhoppningsvis är det inte så mycket folk som tänkt samma sak.

Fransu
2019-06-19 10:23
#5

God förmiddag!

Här är det sol och 24 grader just nu. Ska eventuellt komma regn senare idag.

Har varit och jobbat. Slog i huvudet idag på jobbet och känner mig lite groggy, så jag ska vila lite innan jag ger mig ut på promenad.

Önskar alla en fin onsdag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2019-06-19 10:26
#6

#5 Ja, huvudet får man vara rädd om.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-06-19 11:07
#7

#5 Ojdå , ja , huvudet måste man va rädd om! Krya på dig ! Kram 🌺

HH 🙂

Fransu
2019-06-19 13:12
#8

#6 och #7 Tack för omtanken. Det är nog okej med huvudet. Var ute på en promenad och det kändes bra. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
2019-06-19 13:38
#9

#8  Sicken tur då , Jag va till Biblan , , promenad , , tog med en Midsommarkaka till kompisarna och bjöd på ! 👍 Dem blev så glada , men vet ni att det är fler och fler som har diabetes , , även yngre har det . Hemskt . Nog för att jag har hört talas om åldersdiabetes  men i ung ålder . Jisses va jobbigt . 😕 

Ha en mysig dag alla .

Jag ska fuska med färsk potatis  och sill . Mums !! Kan bara äta färsk Potatis med smör . Så gott är det . Till o  med kissarna fick sheeba med lax ! 🐱👍

HH 🙂

Mooniq
2019-06-19 14:42
#10

Jobbat fm och nu kommer strax ett par kompisar o fikar. Solsken och blå himmel så altanen blir perfekt. Lagom sommarväder/värme idag. Jobbar i morgon oxå, sen ledig 3 dagar. Sen en vecka till och SEN 4 veckor semester 😎

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-06-19 14:52
#11

#10 Åhh , så härligt ! Njut av fika med goda vänner ! Trevlig semester !! Kram 😀❤️

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: