Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 428 ggr
Maria
6/18/19, 6:04 AM

Godmorgon tisdag 18 juni

Godmorgon på er från ett disigt Göteborg med 15 grader.

Hoppas ni får en fin tisdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
6/18/19, 6:08 AM
#1

Måraning. Jag har en ledig förmiddag och sen börjar jag jobba 13.30. Himlen är grå men ska gå ut en sväng strax, eller om jag ska cykla en sväng - får bestämma mig medans det blir en kopp kaffe. Köpte elcykel i förra veckan och jag bara älskar den! Måste härda rumpan först men sen är tanken att cykla 2-3 mil 3-5 dagar /vecka. elmotorn kan jag ställa så jag får den tramphjälp jag vill ha och det är lekande lätt att cykla uppför. Musklerna jobbar och nu  när jag bara cyklar 20 min/dag så är låren ändå stumma när jag kommer hem. riktigt bra uppfinning, tycker jag.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
6/18/19, 6:35 AM
#2

Godmorgon  denna fina soliga ☀️ Tisdag den 18 Juni .  

Idag ska jag på en annan arbetsintervju , (va på en igår , den gick bra )  båda är inom Hemtjänsten , men jag kan ju inte ha 2 jobb 😂 så vi får se hur det går idag .  Jag är glad 🙂 att jag fortfarande är attraktiv på arbetsmarknaden .  Kul!! 

#1 Så kul det låter , , uppför backarna är det lättare väl.  

Jag cyklade igår ,  11, 7 km  , där intervjun va , o sen hem igen , ( jag känner igen cykelvägen för jag bodde i det området där intervjun är)  sen cyklade jag hem igen , så då blev det 22 km ,  

Lika mycket idag , , härligt,  startar i tid så jag inte behöver trampa som en tok . 😃 fint väder med. ( vattenflaska i  cykelkorgen) 

Ha en fin dag alla! 🌺

HH 🙂

aggeelin
6/18/19, 8:31 AM
#3

Godmorgon! Katten Charlie och jag ska till veterinären idag och se vad vi ska göra med hans tänder. Han har dålig andedräkt och rodnat tandkött. Just nu njuter jag av en kopp kaffe i lugn och ro.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/18/19, 8:33 AM
#4

#3 Aj då. Hoppas att det är något som går att ordna snart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
6/18/19, 8:34 AM
#5

God morgon

Nu blir jag riktigt cykelsugen. Det var många år sen jag vågade mig ut i trafiken och törs nog inte det nu heller. Men om man skaffar sig en innecykel och kan sitta inne och trampa så får man ju motion ialla fall.

I brist på en innecykel får jag väl gå med hunden. Målet är att gå minst 14 mil i veckan.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
6/18/19, 8:37 AM
#6

#3  Oj då , , hoppas det går bra med din katt Charlie! 🙂 

Nu iväg en runda , mötet blev framflyttat till 14.00 🙂 Då tar jag en promenad och passar på att handla lite småsaker till Midsommarafton . 🙂

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: