Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 421 ggr
Maria
6/17/19, 5:54 AM

Godmorgon måndag 17 juni

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med 13 grader.

Jag ska börja jobba idag 25%. Jag har snurrat i sängen hela natten. Det är ju inget att vara orolig för men tankarna har varit svåra att få bort.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
6/17/19, 7:42 AM
#1

Godmorgon! Lycka till på jobbet Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
6/17/19, 7:44 AM
#2

God morgon

Maria-Jag känner igen känslan. Lycka till på jobbet.

Inga direkta planer för dagen.Förhoppningsvis blir det sol .

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
6/17/19, 7:52 AM
#3

Gomorron , 16 grader och halvklart här.

Idag ska jag på arbetsintervju  / Finsktalande undersköterska ,  kl 13.30 , ska bli spännande . 🙂

#0  Lycka till på jobbet Maria 🙂🌺 Håller alla tummar , skriv gärna hur det gick sen när du kommer hem.

HH 🙂

Fridaaaa
6/17/19, 8:06 AM
#4

God morgon!

Lycka till maria, kommer gå bra :)

Ska jobba kväll, börjar halv 2 idag, lång jobbevecka.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
6/17/19, 8:07 AM
#5

#3 Då får vi hålla tummarna.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
6/17/19, 8:13 AM
#6

#5  Tack Maria 🙂 Skriver här senare ikväll , hur det gick , men man brukar inte få svar direkt .

HH 🙂

Annons:
JMW
6/17/19, 9:32 AM
#7

Morrn!
Ännu en fantastisk dag. Ska ta fram grästrimmern och snygga till. Sen fortsätta fundera på vad sjutton jag ska ha på bröllopet vi ska på i helgen. Suck… Sonen gifter sig hemma i trädgården. Förhoppningsvis är vädret med oss. 

Lycka till idag både Maria och Soligajag!!

[[eskils_]]
6/17/19, 9:51 AM
#8

Lycka till båda två!

Här är det soligt och vackert, ca 20 grader.

Fransu
6/17/19, 9:58 AM
#9

Lycka till både Maria och Soligajag1!

Här har vi runt 25 grader och sol. Men på radion sa dom att det är lite regn och åska på ingång.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
6/17/19, 12:07 PM
#10

#9 Tack så mycket ! 😀❤️

HH 🙂

Maria
6/17/19, 12:10 PM
#11

Nu är jag hemma igen. 7-11 ungefär blev det och så kör vi samma på onsdag.

Jag lyckades låsa min dator när det kommer till journalsystemet för att jag glömt koden och testade mer än tre gånger😃 Satt i telefonen för att nå fram till IT-avdelningen säkert en halvtimme men nu har det ordnat sig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: