Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 540 ggr
Maria
6/14/19, 6:06 AM

Godmorgon fredag 14 juni

Godmorgon på er. Härligt med fredag🙂 Vi har det grått ute med 15 grader.

Jag ska iväg nu vid 8 och göra årlig MR på hjärnan.

Ha en härlig fredag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
6/14/19, 7:43 AM
#1

Gomorron !  

Lite seg då, , 14 grader och halvklart , , men solen ska titta fram vid 11 . 🙂 Har tvättstugan nu , ikväll till syrran på grillkväll.  Mysigt ! 

#0 Lycka till på den årliga MR ! 🙂🌺

HH 🙂

Maria
6/14/19, 7:46 AM
#2

Nu sitter jag i väntrummet. Tidig som vanligt 😉 Det är en halvtimme kvar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
6/14/19, 7:56 AM
#3

#2  Det är väl skönt att vara tidig 🙂 Då kan du koppla av lite innan. Så gör jag med .  

Jag gjorde en tävling på Poesi sidan , , tycker att man kan ha lite skoj med , Hänga gubbe , , gå in o kolla vetja , om du hinner , Kram // Lycka till! 🙂

HH 🙂

aggeelin
6/14/19, 8:05 AM
#4

Godmorgon! Lite trött idag. Det var årets personalfest igår och jag dansade disko till kl 24. Vi var rekordmånga på festen, 600 serverades mat och underhållning. Trevligt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
6/14/19, 8:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Det är vackert att cykla hem i försommarnatten.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
6/14/19, 8:13 AM
#6

#5 Va skoj !  så mycket folk !! 

Åhh, , vilket foto , magiskt!! 

Gå in på mina foton , , här på iFokus , o tävla med din bild!! 👍

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
6/14/19, 8:47 AM
#7

God morgon

Inte fullt lika trött idag.

Bara 13 grader nu på morgonen.

Inga direkta planer för dagen-.Ska väl packa och göra klart inför morgondagens kattutställning.

Lycka till på MR undersökningen Maria.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
6/14/19, 9:50 AM
#8

Nu är jag klar från röntgen. Jösses vilken tid det tog. Allting krånglade haha. Jag var svårstucken. Röntgen är bland annat med kontrast. De stack till slut i foten men fick kalla på hjälp. Sedan krånglade själva apparaten. Den fick startas om på tre ställen. Till och med nere i källaren där all elektronik finns. Nu är det i alla fall klart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
6/14/19, 9:56 AM
#9

#8 Jisses!! Jobbigt ! Skönt att det till slut blev klart ! Komma hem o vila ! Kram ❤️

HH 🙂

[[eskils_]]
6/14/19, 6:04 PM
#10

#3 Hittar ingen Hänga gubbe i Poesi-sidan, bara ORDLEK. 🤔 Du kanske menar den?

Hänga gubbe är kul tycker jag, fanns förr här i Livskvalitet men tycks ha försvunnit.

#8 Usch så jobbigt när det krånglar så! De kanske hade svårt att få kompetenta semestervikarier.

Maria
6/14/19, 6:24 PM
#11

#10 Jag brukar vara väldigt svårstucken så jag tror de var jätteduktiga egentligen 😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
6/14/19, 10:03 PM
#12

#10  Denna tävling är det , på Poesi sidan .  

Godmorgon alla poesi "folks" Glad

Ibland vill jag ta det lugnt med Poesin och göra nåt skoj istället , GapskrattarGladSkämtarGissa vilket ord det är ? 

Det ska vara ord  som handlar om sommaren .  9 bokstäver .

- - - - - - - - -   

Den som gissar ordet får leka, och bilda sitt eget ord. Glad

Då börjar vi , , Gissa på nu??? 

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: