Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 790 ggr
Maria
2019-06-13 05:32

Godmorgon torsdag 13 juni

Godmorgon från ett grått Göteborg med 15 grader. Får se vad det blir för väder idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2019-06-13 05:53
#1

Varför gick jag upp så tidigt?😮

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-06-13 06:56
#2

Mårning. Har en ledig dag framför mig och sen är det dags för  jobbhelgen.  Det har regnat under natten ser jag och hoppas att solen snart tittar fram. Inga måsten som väntar, känns bra. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
2019-06-13 08:03
#3

Godmorgon! Kvällen avslutades med åska och regn och morgonen började på samma sätt! Det har kommit 18 mm, mycket länge sen vi fick så mycket regn!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2019-06-13 08:13
#4

Godmorgon 🙂 

13 grader och regn , tråkigt . Blir en innesittar dag . 

#1  Ja , varför går du upp så tidigt ? Kan du inte sova ?

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-06-13 08:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon
 Känner mig tröttare nu på morgonen än vad jag gjorde när jag la mig igår kväll.
Får väl hinka i mig kaffe och försöka hålla mig igång så att jag inte somnar.

Hann aldrig med att baka igår så det hoppas jag hinna med idag.

Stolt ägare till fem La permer

worst
2019-06-13 09:14
#6

God morgon!

Ute skvalar regnet och det rinner rännilar hit och dit, 17 grader.
Idag kommer jag att vara inne hela dagen, just p g a skvalet, jag gissar att det blir en del släktforskning!   🙂

Annons:
Fransu
2019-06-13 10:00
#7

God förmiddag!

Har varit och jobbat mitt morgonpass. Ätit lite lunch nu. Ska vila en stund. Sen har jag fullt upp med förberedelser inför min helgresa till min bror. Åker direkt efter jobbet imorgon.

Här har vi halvklart väder och runt 15 grader. Behagligt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Åsa S
2019-06-13 12:26
#8

Lurigt väder jag är ledig idag och tänkte jag skulle arbeta ikapp på mina odlingslotter för ogräset har vuxit i rekordfart jag hittar knappt grönsakerna under, vaknade till åska och ösregn. Gick ner och började arbeta när det blev uppehåll men det började regna igen. Enligt YR ska vi ha fint väder idag med runt +20 men min termometer visar +15. YR verkar inte pricka in vädret så bra denna vecka

Upp till toppen
Annons: