Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 951 ggr
Maria
2019-06-12 06:01

Godmorgon onsdag 12 juni

Godmorgon på er från ett grått blåsigt Göteborg med 14 grader ute.

Hoppas ni alla får en fin onsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2019-06-12 07:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon! Usch ja, så det blåser! Snart dags för jobbet. Jag har en massa som måste göras så det är bäst att sätta fart. Imorgon hade jag tänkt gå på barnbarnens skolavslutning men har ett kort möte jag måste gå på just - så sur jag blev.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2019-06-12 08:06
#2

Godmorgon 😕  Ingen bra morgon , 

ont i hela kroppen och knoppen , en vilodag !  🙂😕 

13 grader och regn / molnigt / blåst .   ( sur på den ena katten Tjatte för att maten inte duger , han har alltid fått den maten , helt plötsligt duger den inte ?? Då tror han att han får sitta bredvid mig . Nej , , jag blänger på honom. 🤪   

#1 Mysigt med barnbarnens skolavslutning.  🌺

HH 🙂

Maria
2019-06-12 08:11
#3

#1 Usch vad trist.😕

#2 Krya på dig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-06-12 08:15
#4

#3 Tack Maria 🙂 så nu stänger jag av denna "manick" , kollar på Tv , , 🙂

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-06-12 09:02
#5

God morgon

Baka eller sy det är dagens fråga.

Hur som helst så är det boendemöte hos svärmor vid tvåtiden,

Stolt ägare till fem La permer

worst
2019-06-12 09:22
#6

God morgon!

I natt har det då regnat och åskat hela natten (eller då jag varit vaken!) Nu har det slutat åska, men fortfarande regn, då skickar Felia ut ett allmän varning om att det ÅSKAR, dra ur sladdarna!!! To late!

Idag ska jag ligga för ankar, och inte göra många knop precis!

Annons:
Maria
2019-06-12 09:23
#7

Här kom regnet precis så det kommer säkerligen att bli en mörk trist dag när det gäller vädret.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2019-06-12 09:28
#8

Ingen åska här, tror jag men regn. Var just ut och kollade. Hela 10 mm igår och fram till nu. Alltid något.
Tar det lugnt idag. Lite trött efter en heldag men mitt "dagbarn", hunden Myrran.

Upp till toppen
Annons: