Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 692 ggr
Maria
2019-06-09 07:11

Godmorgon söndag 9 juni

Godmorgon på er från ett regnigt Göteborg med 12 grader. Det känns som om det har regnat hela natten.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2019-06-09 07:15
#1

Mårning, regnar i Hamburgsund oxå. Men iår har jag inte ont av det - tänker tbx till förra sommaren så nu är regnet välkommet. En lat söndag väntar, inga måsten och eventuellt så ska jag åka iväg till ett shoppingcenter och titta på nya tallrikar - börjar tröttna på de jag haft i evigheter.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-06-09 07:32
#2

Hamburgsund låter som rena paradiset för mig.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-06-09 07:35
#3

Godmorgon från ett halvklart Västerås 🙂 inget regn , 17 + , blir nog en blandad dag , Sätter mig ute och läser , om det inte regnar , hittade en så bra bok på Biblan.   🙂

#1 Härligt med lata Söndagar 🙂

#1 Så skönt , vi behöver nog regnet nu ,  allergikerna med. 

HH 🙂

Fransu
2019-06-09 11:48
#4

God förmiddag!

Varmt och kvavt idag. Åska som kommer och går och lite regnskurar. Skulle skriva detta tidigare idag, men strax innan jag skulle klicka iväg så blev det strömavbrott.

Jag vaknade tidigt idag och gav mig ut på en skogspromenad. Sen åkte jag till mina föräldrar och åt frukost. Pappa kokar risgrynsgröt varje söndag. Hans risgrynsgröt är den godaste jag smakat, så på söndagarna är jag gärna där och äter frukost om jag har möjlighet.

Hoppas alla har en skön söndag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
2019-06-09 11:55
#5

#4 Så underbart det låter 🙂

Härligt med en promenad i skogen , risgrynsgröt som är så gott.  

Jag brukade också laga det  till frukost , så gott med kanel och lite socker på. Mums ! 🙂 Vilken go' pappa du har!  Ha en mysig Söndag du med , njut av risgrynsgröt med pappa din. ❤️ Kram ❤️

HH 🙂

Fransu
2019-06-09 12:10
#6

#5 Ja, kanel och socker på är gott! Mina föräldrar har ofta en smörklick i gröten. Har provat det också, inte dumt det heller. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
MonicaLagerquist
2019-06-09 12:59
#7

Och där kom regnet…..

Stolt ägare till fem La permer

[Andeljus]
2019-06-09 17:43
#8

God kväll 🙂

Jag ligger på sjukhus och det känns så konstigt för jag är ju frisk 🙂 trodde jag men jag fick en infarkt och jag känner mig konstig nu som skrivet sakmer det blir fel och önsar god kväll till er ALLA ❤️ ävendom jag gjort mig osams med önskar jag kärlek till 🤗

Soligajag1
2019-06-09 17:57
#9

#8 Hejsan ! Stackare ! Alla kan nog Få en hjärtinfarkt , stroke , även om man känner sig frisk ! Jag är lyckligt lottad , har klarat mig , fyller 60 år till vintern , Krya på dig ! Hoppas dina vänner förstår , kram kram 😀❤️🌺

HH 🙂

Fransu
2019-06-09 18:21
#10

#8 Nej, men vad hemskt. Krya på dig! 🌺

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2019-06-09 19:10
#11

#8 Men käre nån. Hoppas verkligen att de tar väl hand om dig på sjukhuset. Hoppas innerligt att du slipper några framtida men.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2019-06-09 23:09
#12

#8. Krya på dig!🤗

Varit ute nu ikväll och lagt på veckans tävlingskupong med sudokun.
Uppehåll men det har regnat till och från under hela dagen. Även solen tittade fram en stund på eftermiddagen.
Såg att de hade fått in mina favoritkorvar igen i affären, baconlindade ostkorvar, så det får bli min middag/kvällsmat.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
2019-06-10 07:48
#13

#8 Krya på dig 🎈

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
[Andeljus]
2019-06-10 10:36
#14

Tack snälla Ni ❤️det är ingen fara och allt kommer att bli bra men lite svettig blev jag allt men det har gått bra.

🌺❤️🌺

Maria
2019-06-10 11:08
#15

Ja fy attan. En upplevelse man kan vara utan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-06-10 12:12
#16

#15 Förstår det Maria 🙂 Ta  det lugnt !! Varma Kramar !! ❤️

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: