17 Dagens Hälsning

Godmorgon söndag 9 juni

2019-06-09 07:11 #0 av: Maria

Godmorgon på er från ett regnigt Göteborg med 12 grader. Det känns som om det har regnat hela natten.

/Maria

Anmäl
2019-06-09 07:15 #1 av: Mooniq

Mårning, regnar i Hamburgsund oxå. Men iår har jag inte ont av det - tänker tbx till förra sommaren så nu är regnet välkommet. En lat söndag väntar, inga måsten och eventuellt så ska jag åka iväg till ett shoppingcenter och titta på nya tallrikar - börjar tröttna på de jag haft i evigheter. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-06-09 07:32 #2 av: Maria

Hamburgsund låter som rena paradiset för mig.Glad

/Maria

Anmäl
2019-06-09 07:35 #3 av: Soligajag1

Godmorgon från ett halvklart Västerås Glad inget regn , 17 + , blir nog en blandad dag , Sätter mig ute och läser , om det inte regnar , hittade en så bra bok på Biblan.   Glad

#1 Härligt med lata Söndagar Glad

#1 Så skönt , vi behöver nog regnet nu ,  allergikerna med. 

HH Glad 

Anmäl
2019-06-09 11:48 #4 av: Fransu

God förmiddag!

Varmt och kvavt idag. Åska som kommer och går och lite regnskurar. Skulle skriva detta tidigare idag, men strax innan jag skulle klicka iväg så blev det strömavbrott.

Jag vaknade tidigt idag och gav mig ut på en skogspromenad. Sen åkte jag till mina föräldrar och åt frukost. Pappa kokar risgrynsgröt varje söndag. Hans risgrynsgröt är den godaste jag smakat, så på söndagarna är jag gärna där och äter frukost om jag har möjlighet.

Hoppas alla har en skön söndag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl
2019-06-09 11:55 #5 av: Soligajag1

#4 Så underbart det låter Glad

Härligt med en promenad i skogen , risgrynsgröt som är så gott.  

Jag brukade också laga det  till frukost , så gott med kanel och lite socker på. Mums ! Glad Vilken go' pappa du har!  Ha en mysig Söndag du med , njut av risgrynsgröt med pappa din. Hjärta Kram Hjärta

HH Glad 

Anmäl
2019-06-09 12:10 #6 av: Fransu

#5 Ja, kanel och socker på är gott! Mina föräldrar har ofta en smörklick i gröten. Har provat det också, inte dumt det heller. Glad

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl
2019-06-09 12:59 #7 av: MonicaLagerquist

Och där kom regnet.....

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-06-09 17:43 #8 av: [Andeljus]

God kväll Glad

Jag ligger på sjukhus och det känns så konstigt för jag är ju frisk Glad trodde jag men jag fick en infarkt och jag känner mig konstig nu som skrivet sakmer det blir fel och önsar god kväll till er ALLA Hjärta ävendom jag gjort mig osams med önskar jag kärlek till Kramas

Anmäl
2019-06-09 17:57 #9 av: Soligajag1

#8 Hejsan !
Stackare !
Alla kan nog Få en hjärtinfarkt , stroke , även om man känner sig frisk !
Jag är lyckligt lottad , har klarat mig , fyller 60 år till vintern ,
Krya på dig !
Hoppas dina vänner förstår , kram kram 😀❤️🌺

HH Glad 

Anmäl
2019-06-09 18:21 #10 av: Fransu

#8 Nej, men vad hemskt. Krya på dig! Blomma

Anmäl
2019-06-09 19:10 #11 av: Maria

#8 Men käre nån. Hoppas verkligen att de tar väl hand om dig på sjukhuset.
Hoppas innerligt att du slipper några framtida men.

/Maria

Anmäl
2019-06-09 23:09 #12 av: Tarotstollan

#8. Krya på dig!Kramas

Varit ute nu ikväll och lagt på veckans tävlingskupong med sudokun.
Uppehåll men det har regnat till och från under hela dagen. Även solen tittade fram en stund på eftermiddagen.
Såg att de hade fått in mina favoritkorvar igen i affären, baconlindade ostkorvar, så det får bli min middag/kvällsmat.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-06-10 07:48 #13 av: MonicaLagerquist

#8 Krya på dig Ballong

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-06-10 10:36 #14 av: [Andeljus]

Tack snälla Ni Hjärtadet är ingen fara och allt kommer att bli bra men lite svettig blev jag allt men det har gått bra.

BlommaHjärtaBlomma

Anmäl
2019-06-10 11:08 #15 av: Maria

Ja fy attan. En upplevelse man kan vara utan.

/Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.