Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 520 ggr
Maria
2019-06-08 07:08

Godmorgon lördag 8 juni

Godmorgon på er denna soliga sommardag med 13 grader just nu.

Hoppas ni alla får en fin lördag.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-06-08 07:39
#1

God morgon

☀️ och lördag kan det bli bättre?

Idag hänger jag på mannen och följer med in till stan för att ta en loppis runda.

Stolt ägare till fem La permer

flocken
2019-06-08 07:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Godmorgon Kom precis in efter en promenad. Lika bra att gå innan det blir för varmt. Får se vad som händer idag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
2019-06-08 08:01
#3

Godmorgon denna heta Lördag ☀️

Redan 19 grader och mer blir det ! Jag ska till tvättstugan , sitta i solen + skuggan , såklart ! 🙂 

#2 Härliga foton , förstår att du går en promenad i ottan , det blir varmt  annars.

HH 🙂

[Andeljus]
2019-06-08 09:26
#4

God Förmiddag !

 Lördag med konstigt väder efter åskan igår  men varmt ska det visst bli men nu ser det mest mysko ut både i luften och på himlen.

Ha en härlig Lördag ☀️

Maria
2019-06-08 10:03
#5

Här blev alldeles svart när vi skulle åka och veckohandla och nu är jag alldeles genomblöt också.

Jösses vilket regn det kom.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

citytjejen
2019-06-08 10:52
#6

God morgon! Jag tog en morgonpromenad i solen nere vid vattnet här och det var helt underbart! Är glad att jag tog med mig en flaska vatten, det behövdes i morgonvärmen😃

/Christina

Annons:
Lillyrod
2019-06-08 13:43
#7

Även jag var ute tidigt och gick en timma. Riktigt skönt men var svettig innan jag kom hem. Nu har det mulnat på och blåser så det ser ut som om det drar ihop sig till regn. Det är välkommet för det behövs verkligen.

Maria
2019-06-08 13:44
#8

Nu har solen kommit tillbaka.😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-06-08 13:52
#9

Här skiner solen för fullt , 😀26 grader , sitter i skuggan nu och läser ! Phuu . . 😀 Har en stor vatten flaska med mig!

HH 🙂

Fransu
2019-06-08 19:01
#10

God kväll!

Här i Finland har vi haft värmebölja i några dagar.

Idag var jag med en kusin till deras stuga som ligger på en ö. Vi visste att det skulle komma åska till kvällen så vi bestämde att i skulle åka tillbaka i god tid innan dess. När vi grejar där i trädgården ser vi hur mörka moln plötsligt börjar torna upp sig. Vi bestämmer oss för att genast ge oss av. Vi packar ekan i ilfart, vi känner hur vinden börjar ta i allt mer medan vi grejar. Det är ingen lång överfart till land. Men blåsten stod i hårt så elmotorn klarade inte av att hålla ekan i rätt riktning. Så jag fick ro i panik samtidigt som det började åska och stora tunga regndroppar började falla.

Kusinen försökte styra med motorn så gott det gick. Jag rodde som en galning. Vi tog oss fram och allt slutade väl. Vi var dock genomblöta.

Ett litet äventyr med andra ord.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
2019-06-08 19:31
#11

#10  Otroligt vad det kan vända fort , , kan nästan se dig ro som en tokig finska 😂 för att undslippa värsta ovädret! 

Vilket äventyr för er ! 

Här börjar det bli mörkt med .

HH 🙂

Fransu
2019-06-08 20:04
#12

#11 Haha! Tokig finska, det var träffande. 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: