Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 648 ggr
Maria
6/6/19, 5:56 AM

Godmorgon torsdag 6 juni

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med redan 20 grader,

Jag hade helt missat att det var en röd dag. Det blir så när man är hemma.😃

Hoppas ni får en härlig dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
6/6/19, 6:51 AM
#1

Godmorgon Blir att bege sig ut med båten idag. Strålande sommar väder o ska njuta. Placera mig på bryggan med en bok några timmar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
6/6/19, 7:18 AM
#2

Godmorgon ! 

Underbart väder här med , 21 grader  och solen skiner så idag måste man dricka mycket vatten och sitta i skuggan emellanåt , sedan ska vi några tjejer gå ut och käka + ta en Öl 🙂 Mysigt!

HH 🙂

Maria
6/6/19, 7:32 AM
#3

25 grader har vi nu och katterna ligger inne.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
6/6/19, 8:13 AM
#4

Idag blir ännu en varm dag. Övade igår kväll i kyrkan inför konserten vi ska ha ikväll. Vi alla svettades floder så det blir nog svettigt ikväll igen. Fast det ska bli roligt då vi framför stycken skrivna av en amerikansk kompositör som är här hos oss nu.

MonicaLagerquist
6/6/19, 8:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon

Sol och varmt redan nu på morgonen.

Ska fixa lite här hemma.Vi får gäster på eftermiddagsfika.Min far hans särbo och vår dotter kommer ut för att kika på vårt nya kök och äta lite tårta som blev över efter mannen födelsedag.

Stolt ägare till fem La permer

akvarium123
6/6/19, 9:17 AM
#6

Godmorgon!

Idag ska jag precis som #1 åka ut med båten. Vi var ute även igår och då var det helt vindstilla. Spegelblankt! Så härligt! Och sedan såklart se på Nationaldagsfirandet på Tv;n ikväll! 

Ha en bra dag!

Annons:
flocken
6/6/19, 10:21 AM
#7

Hittade svenska jordgubbar i affären. Så till lunch blir det pannkakor, glass och jordgubbar. Sen båten. Redan redo med bikinin på 🌊☀️

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
6/6/19, 10:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon! Vi har ätit frukost i trädgården. Bäst att passa på när det är fint väder!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
6/6/19, 10:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag har odlat rädisgroddar som passar bra på mackan.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
6/6/19, 10:36 AM
#10

God morgon!

Idag blir det en promenad bort till Maxi i solskenet, där jag hoppas på svenska nypotatisar och jordgubbar. Känner tydligt att jag är värd det idag!!!   😃😉😃

Maria
6/6/19, 10:46 AM
#11

#9 Groddar som är så gott.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
6/6/19, 3:01 PM
#12

#11 groddar är gott och jättelätt att göra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/6/19, 3:03 PM
#13

#12 Javisst är det. Jag har "groddburkar" någonstans som jag använt jättemycket i perioder.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[Andeljus]
6/6/19, 6:33 PM
#14

God eftermiddag i solen ☀️

Varmt varmt och ändå mer varmt men i morgon skulle åskan komma så jag hoppas det rensar ur lite för nu är det på tok för varmt och torrt blev de bums fast vi haft så mycket regn.

Gud så gott med groddar, dom där får man aldrig nog av.Hur gott som helst 😎

Ha en fin kväll 🙂

akvarium123
6/6/19, 7:24 PM
#15

#14 Åh jag älskar värmen så nu sitter jag ute i solen och njuter☀️ Kan hända att man försöker att bli lite solbrun också😉 Två flugor i en träff!

flocken
6/6/19, 8:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#16

Såhär blev min em. Visst ser man ut som en strandad val när man ligger på mage 😄 allt bara "flyter ut". Men så härligt. Hunden rullade sig i något gott. Även efter 2 omgångar schampo och balsam luktar han skunk

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: