Annons:
Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 458 ggr
MonicaLagerquist
6/5/19, 2:33 PM

Solstress

Känner du dig stressad att du  vill/borde  vara ute hela tiden då solen skiner. Eller kan du lugnt ägna dig åt inne aktiviteter trots att solen skiner.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
JMW
6/5/19, 2:52 PM
#1

Ingen stress. Jag är ute och grejar tillräckligt för att få lite färg. Jag kan mycket väl vara inne och göra annat utan stress.

Vikan
6/5/19, 3:52 PM
#2

Jag är redan ute rätt mycket på jobbet och fritiden eftersom jag har både hund och häst. Så nä, känner ingen direkt stress och är dålig på att hantera värme så trivs inomhus i kyla

Maria
6/5/19, 3:55 PM
#3

Jag håller mig helst inomhus när solen skiner såvida jag inte är på eller vid havet🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Andeljus]
6/5/19, 4:31 PM
#4

Känner ingen stress alls men som yngre skulle jag ut hela tiden men jag gav upp för jag ser bara ut som en ilsken tomat så ingen ide att sola här inte för det blir inte bra 😂 

Är ute mycket i trädgården och skog och mark men då har jag hatt på mig och den färg jag får fuskar jag och jämnar ut med brun utan sol 😎

Scorpio97
6/5/19, 8:46 PM
#5

Nej, jag gillar varken solen eller värmen så jag känner ingen stress över det. Undviker att vara ute i solen så långt det är möjligt och trivs utmärkt inomhus.


//Jessie

flocken
6/5/19, 8:57 PM
#6

Ingen stress här inte. Är ute flera timmar /dag i jobbet. Vi har lunch o vila inne mellan 11-13 när solen står som högst. Idag har jag tagit hela kvällen ute. Grillat o efter det en bok

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Tarotstollan
6/5/19, 9:14 PM
#7

Jag håller mig inne så mycket det bara går när det är varmt och solen står högt på himmelen  10 - 18 oftast. Folk brukade fråga mig tidigare fram på hösten om inte solen skinit i spöklandet där jag tydligen varit hela sommaren.😃
Nu har de vant sig!😐

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
6/6/19, 6:44 AM
#8

#7 men du stollan. Du är en vampyr 😄

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

citytjejen
6/6/19, 12:13 PM
#9

Nej, jag gör det jag känner för! Ute eller inne 🙂

/Christina

Carmarino
6/6/19, 12:14 PM
#10

Blir bara dålig av sol och värme, så jag håller mig inomhus.

#7 När jag var i tonåren och för en gångs skull låg i solen (för min kompis ville absolut sola) så kom det förbi två killar. De kollade på oss, och så sa den ene till mig "gör du reklam för mjölkcentralen". 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
6/6/19, 9:33 PM
#11

#8. Aha!👍 Det förklarar varför det kliar så i mina tänder när solen går ner!😂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
6/7/19, 5:55 AM
#12

Jag Älskar solen , kastade mig ut på gräsmattan  genast när solen kom , Men idag , , tar jag det lite lugnare , tänker på malignt melanom och sen huvudvärk. .

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: