Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 381 ggr
Maria
6/5/19, 5:57 AM

Godmorgon onsdag 5 juni

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med 13 grader. Det kommer nog att stiga snabbt känns det som.

Hoppas ni får en fin onsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
6/5/19, 7:05 AM
#1

Solen försvann och nu regnar det i stället.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
6/5/19, 7:08 AM
#2

God morgon ☀️

Idag ska jag fortsätta att jobb ute på tomten.Köpte 8 säckar täckbark som jag la ut igår Men hittade aldrig krattan så den måste jag leta rätt på och göra klart gången till lilla växthuset .

Ska även passa på att tömma vattentunnorna och vattna båda växthusen med det vattnet. Vill gärna ha tomma tunnor om det mot förmodan skulle börja regna. Vi har redan bevattningsförbud så det gäller att tta vara på det vattnet som är gratis.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
6/5/19, 7:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Ja det gäller att ta tillvara vattnet. Vi har två tunnor men jag funderar på en till. Idag är det sista dagen för termin och de tar examen. I år har jag möjlighet att vara med och det är alltid roligt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Andeljus]
6/5/19, 8:43 AM
#4

God Morgon 🙂

Inte så varmt här idag, trodde det skulle brassa på rejält men det kan bli under dagen men just nu svalt och skönt.

Släktingar på intågande som jag inte sett på jag vet inte hur många år så det ska bli otroligt roligt att se dom igen.

Önskar er en fin dag 🙂

Maria
6/5/19, 8:45 AM
#5

#4 Hoppas ni får riktigt trevligt🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
6/5/19, 8:48 AM
#6

God morgon!

Solen skiner från en klarblå himmel och det har di lovat för resten av dagen också!

Dagens projekt väger mellan tvättstugan (suck!) och släktforskning, där jag just kommit förbi ett motigt parti, så nu är det roligt igen!

Annons:
Soligajag1
6/5/19, 12:01 PM
#7

God lunch time 🙂 

Joo, sol här med 24 + nu och jag ska gå ut o sätta mig i solen , tog emot gubbarna som skulle suga "slammet" ur brunnarna 😂 Skrattade gott åt en herre som kom med "sex skämt"!!!  😃😉 Är det nåt slags karlsyndrom eller ??  Sen en snabb sväng till Biblan / lämnade bullar åt en herre som beställt .  In till Ica och köpte mjölk, sen hem . Gjort i ordning sallad som jag ska äta vid min  solstol ! 🙂👍 

Jag som fått order av dr:n att ta det lugnt . Inte stressa !!! 🤪 

hehhe. . . men vadå, , jag ska ju sätta mig i  solen med min bok o sallad nu i flera timmar !! 🙂

HH 🙂

Maria
6/5/19, 1:42 PM
#8

Hmm. Sexskämt i dagens läge till en kvinna är väl ganska korkat och har väl egentligen alltid varit.

#7 Ta det nu lugnt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
6/5/19, 2:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Stolt lärare! Den här studenten har äntligen blivit klar med sin utbildning! Både han och vi är mycket nöjda!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
6/5/19, 2:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Stolt lärare! Här är resten av klassen där de flesta tagit tre år på sig.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/5/19, 2:11 PM
#11

Åh grattis till honom och resten av gänget🌺

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
6/5/19, 2:25 PM
#12

#9 Va skoj !! Förstår att ni är stolta .🙂Grattis!! 

#8  Jadu , , karlar är roliga 🙂 inte. Ja, , nu är jag inne en sväng efter solens heta strålar , nu står min temp på 27 grader! 

Vila och kaffe för mig . 😴🙂

HH 🙂

JMW
6/5/19, 2:36 PM
#13

Ja idag är det varmt, vi har nu 28 grader. Det har visst brutit ut en skogsbrand i grannbyn. Vinden ligger så det luktar rejält här hemma. Luften är disig av brandrök. Får nog nästan gå in och stänga.

Annons:
[PeterTM]
6/5/19, 4:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

God eftermiddag 🙂

Även här en dag att minnas, vår son har tagit studenten idag, mycket pengar, mycket svett och möda, hett, 27°C i skuggan, men mycket roligt och Ludvig var så glad. Ikväll väntar buffé med gäster. Just nu bara lite mysigt med snacksa och dricka på altanen, men sonen är kvar i stan och åker studentflak. Vi äter när han kommer hem och sen ska han in till stan igen på studentskiva.

Grattiskram av lillasyster. 😃

Maria
6/5/19, 4:03 PM
#15

#14 Åh så härligt. Minns sonens student som en solskensdag också. Det är något speciellt med en sådan dag. Stort grattis till Ludvig🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
6/5/19, 4:43 PM
#16

#14  Åhh, , så mysigt!!  Lyckönska sonen och ha en fin middag  för honom!!   🙂 Stort Grattis till Ludvig 🌺

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: