Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 469 ggr
Maria
6/1/19, 6:12 AM

Godmorgon lördag 1 juni

Godmorgon på er. 

Det ser ut att bli mulet idag. Det är bara 12 grader också. Vi ska passa lilla barnbarnet tills imorgon. Det ska bli sååå roligt för det är sååå längesedan. Tur att jag har min man till hjälp. Vi är ju i alla fall två.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
6/1/19, 8:02 AM
#1

God morgon Idag är det hemresedag för oss. Flyget går 20.25 vi blir hämtade klockan 17.00 måste lämna rummet redan 11.00 men vi får väl hitta på något. Vi måste äta något rejält innan vi åker frånCefalu.Det serveras ingen mat på flyget. Det här varit en skön vecka här men nu längtar jag hem till min säng och till djuren.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
6/1/19, 8:10 AM
#2

#1 Härligt att du känner dig nöjd med veckan🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
6/1/19, 8:18 AM
#3

God morgon!

Här var det grått väder, men det är uppehåll än.
Dagens plan är att gå till en marknad med växter och pelargoner och INTE handla någonting!!! Har inte plats för fler… Men vad vet jag, där är kanske en alldeles oumbärlig stickling som ropar mitt namn där?   😉

Maria
6/1/19, 8:20 AM
#4

#3 Jag slår vad om att du kommer hem med något litet….😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
6/1/19, 8:22 AM
#5

#4 Inte helt omöjligt, det brukar bli så…   😃

JMW
6/1/19, 9:18 AM
#6

Grått här också. Tog mig en sovmorgon idag, så himla skönt. Har vaknat tidigt som sjutton hela veckan.

Jag är glad att vi klippte alla våra gräsmattor igår. Då kan jag ta det lite lugnt idag när det ändå är lite halvtrist väder. Kanske, kanske går jag ut med grästrimmern och snyggar till lite.

Annons:
[[eskils_]]
6/1/19, 11:12 AM
#7

God förmiddag! Även här är det grått. Blåsigt och ca 12 grader. Skönt för de tappra som springer Stockholm Marathon att det inte är så tryckande hett som förra året.

#0 Förstår att det blir roligt att ta hand om lille barnbarnet igen - tycker nog han också. 🙂

aggeelin
6/1/19, 12:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon Regn är nyttigt men tråkigt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/1/19, 1:08 PM
#9

Nu sover lille barnbarnet middag. Han är så himla lätt att "natta" och så är han matglad. Påminner väldigt mycket om sonen när han var liten. Han var också väldigt "lätt" med det mesta. Han är 22 månader nu redan.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
6/1/19, 1:55 PM
#10

Oj så fort tiden går!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/1/19, 2:21 PM
#11

Javisst går tiden fort. Snart tvåårskalas😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
6/1/19, 4:47 PM
#12

Nu sitter vi i lobbyn och väntar på transferbussen.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
6/1/19, 5:05 PM
#13

Trevlig resa hem ikväll

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: