Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 697 ggr
Soligajag1
2019-05-30 06:18

Godmorgon torsdag 30 Maj

Godmorgon  ! 

Vaknade tidigt idag , kunde inte sova , solen sken in genom fönstret , ☀️ 8 + nu , , hoppas solen värmer mer idag . Bakning av småkakor idag . 

Ha en fin Torsdag ! Kram 🤗

HH 🙂

Annons:
Maria
2019-05-30 06:34
#1

Godmorgon på er denna röda dag. Hoppas ni får en härlig dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-05-30 06:55
#2

#1  Hade inte en tanke på att det va denna dag idag !! 🌺

HH 🙂

Tarotstollan
2019-05-30 07:13
#3

Här är också + 8 och jag hade också missat att det var helgdag idag!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

JMW
2019-05-30 08:25
#4

Morrn morrn!
Vi har hela 12 grader! Blåsigt är det också men solen skiner från blå himmel. Idag hade jag tänkt få tapetseringen klar sedan börja klippa gräs. Vi har mycket att klippa så det tar ju sin stund.

Maria
2019-05-30 08:48
#5

Jag hade också missat denna dag. Lätt gjort när man är hemma och sjukskriven. Man tappar liksom dagarna.😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-05-30 09:03
#6

God morgon. I natt har jag sovit hyfsat för första natten här nere. Idag är det soligt och vi planerar för att gå ner till havet. Vi bör 100 meter från havet men det är en hemsk trappa ner.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Soligajag1
2019-05-30 09:04
#7

#5 Exakt ! 😂 Inte lätt o hålla reda på alla dagar , helger , , ja, Mimer killen va hör igår , , fixa lite prylar . En sak , det där brandlarmet sitter ju tokigt ( för mig)  i hallen , jag behöver bara baka eller laga mat , , så kommer det lite os. . "piiiiip " direkt 🤪 Så  han flyttade den till Vardagsrummet .  Hoppas kunna laga mat nu. 

Var sitter erat Brandlarm ??  

Sedan sa han trevlig helg . Jag fattade ingenting . . sa tillbaka Trevlig helg . Nu förstår jag varför .😃

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-05-30 09:07
#8

#7 Vi har brandlarm i alla rum där det finns en dator Elle TV sen har vi en i övre hallen. Vi har ingen i köket men vi har öppen planlösning så om vi lagar mat eller bakar för häftigt går den i övre hallen igång.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-05-30 09:10
#9

Vi har ett brandlarm i köket som numera ligger på köksbordet för det gick igång hela tiden och är min man inte hemma så kan jag inte stänga av det då jag inte kan ställa mig på en stol. Så det får ligga där det ligger haha😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-05-30 09:19
#10

#7 , #8 , Ni ser , ni har samma problem ! 

Vems idé är det att brandlarmet ska sitta i hallen ?? Måste va en karl. . 🙂 Sist tog jag  skurborsten och hötte till den , , 🤪

HH 🙂

Fransu
2019-05-30 10:24
#11

God förmiddag! Idag är det strålande sol och 14 grader här. Jag har varit och jobbat ett tidigt arbetspass. Har precis fått i mig lite lunch och funderar på om jag ska vila en halvtimme, eller ge mig ut på promenad i det vackra vädret eller ge mig ut på ärenden. Lutar nog åt en lite vilostund till att börja med. Imorgon ska jag köra söderut ca 50 mil efter jobbet. Ska till min bror med familj över helgen. Blir mysigt. Måste hinna packa också… Ha en fin dag allihop!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

aggeelin
2019-05-30 10:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Godmorgon! En härligt ledig dag som började bra med sovmorgon! Tanken är att jag ska hålla på med växter i uterum och plantering. Nu ser det ut att bli regn snart men det kanske slutar innan kvällen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[[eskils_]]
2019-05-30 11:19
#13

God förmiddag. Här är det halvsoligt men blåser halv storm, liksom igår. Usch!

#6 Tråkigt att det skulle ta sån tid innan du kan sova ordentligt på semesterresan, men bättre sent än aldrig. Lycka till i hemska trappan ner till havet!

Annons:
MonicaLagerquist
2019-05-30 18:15
#14

#13 Det är alltid likadant. Vi har vattensäng hemma och att sen komma till hotellets hårda madrasser är alltid lika jobbigt. Sen är det tydligen bara i Sverige som man har bäddmadrasser.här sover man direkt på spiralmadrassen.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-05-30 20:52
#15

#13 Så konstigt. Det känner jag inte igen. Hårda sängar såklart men alltid bäddmadrass.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: