Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 400 ggr
Maria
2019-05-27 06:07

Godmorgon måndag 27 maj

Godmorgon på er.

Håll tummarna att jag får en läkartid idag. Annars vet jag inte hur jag ska göra med sjukskrivning.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-05-27 07:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Håller tummarna för att du får hjälp idag Maria. Här laddar vi för en ny dag.Igår såg vi bland annat citronträd.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-05-27 07:29
#2

#1 Åh så vackert. Man kan riktigt känna doften.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-05-27 07:47
#3

Godmorgon ! 🙂 

10 grader o molnigt , det ska regna , , regna , , o regna 😕  

Men Men , jag ska ha en rolig dag ändå , jag ska åka och köpa ett toalett skåp jag köpte på Facebook , så ser det ut .( jag kopierade bilden från tjejens bild )  Hoppas det är ok, annars kan du ta bort bilden.  

#0 Såklart att jag håller tummarna för dig Maria , du FÅR en läkartid , stå på dig!! Grina lite . . med ! 😢 det hjälper alltid !! 

#1 Önskar er den bästa dagen av alla i Cefalu ! 🙂👍

HH 🙂

aggeelin
2019-05-27 08:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon! Snart dags för jobb igen och söndag är det redan på torsdag, skönt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-05-27 08:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Igår var det morrans dag, som vi kallar det här. Jag fick en ros som jag ska plantera i kruka eller i jorden. Ska läsa på om rosen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2019-05-27 08:51
#6

#5 Ja, det va ju det ! Det va längesen man firade det . 🌺 Sån vacker blomma och plantera . 🙂 Grattis!! 🌺 till Morsdag  en dag efteråt!

HH 🙂

Annons:
Maria
2019-05-27 10:00
#7

#5 Vacker ros🙂

Jag fick träffa en fantastisk läkare som lyssnade och hela drop in besöket tog drygt en halvtimme. Hon tyckte också att "eftervården" skötts bedrövligt. Även från vårdcentralens håll.

Jag blev i alla fall sjukskriven i två veckor vilket känns skönt. Nu behöver jag inte stressa över det.

Jag fick svar på en massa små frågor som man alltid glömmer.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-05-27 12:01
#8

#7 Så skönt för dig!! 🙂 

Vilken tur du hade , även att du blev sjukskriven i 2 veckor!!! Kanon ! 

Jag kom med hyllan , nu fattas svarta lådor som jag ska småsaker i , shampo , toalett artiklar mm.  🙂 Toppen !!

HH 🙂

Fransu
2019-05-27 16:03
#9

#7 Skönt att det gick bra hos läkaren. Här är det mulet och 15 grader idag. Jag jobbade tidigt, började 5 på morgonen. Sen har jag varit på ärenden. Bland annat hämtat ut provlinser. Har inte haft linser på många år, men kände att jag gärna har linser över sommaren i alla fall. Hittills känns linserna bra. Det är glad stämning i Finland idag efter VM- vintern i hockey igår.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2019-05-27 17:14
#10

Alldeles nyss ringde läkaren som skrev ut mig från avdelningen. Jag sa att det var väl i senaste laget men hon hade varit ledig. 

Jag sa att mina frågor var ju inte personliga till just henne utan det var vårdfrågor i allmänhet så önskvärt hade ju varit om någon verkligen lyssnade av telefonen även när någon är ledig.

Jag fick i alla fall talat om att jag för första gången under alla mina sjukhusvistelser varit väldigt missnöjd med vården. Jag var vänlig och saklig och det verkade som om hon lyssnade.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-05-27 17:24
#11

#10 Mysko läkare 😱 Jag skulle nog sagt lite mer , 😡 grr , . Vet inte om jag skulle va vänlig , 😂

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-05-27 17:33
#12

Skönt att det löste sig Maria.

Stolt ägare till fem La permer

Spectabile
2019-05-27 19:50
#13

#10 Bra att du sa vad du tyckte Maria, det behövs i dagens vård-sverige 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: