Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 437 ggr
Maria
2019-05-24 06:01

Godmorgon fredag 24 maj

Godmorgon på er denna fredag men regnet som just börjat doppa med tunga droppar på taket i uterummet. Det är 10 grader ute.

Jag har haft en jobbig natt med mycket ont. Därför är det lika bra att gå upp istället för att ligga kvar och ändå inte kunna sova. Jag får somna på soffan sedan istället😉

Ha en skön fredag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-05-24 07:33
#1

God morgon

Idag ska vi fira min man som fyller år på söndag. Alla ungarna med respektive kommer. Men innan dess ska vi ner till svärmor och äta tårta med henne. Det blir lite för jobbigt att komma hit när vi blir så många.

Ha en skön fredag.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-05-24 08:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon! Solen skiner och det är en dag där regn utlovas senare. Nu är frukosten i uterummet slut och katterna måste följa med in, dags att jobba.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
2019-05-24 08:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon!

Jag vaknade när sonens pappa vaknade när han skulle till jobbet, sonen sov till kvart över 7 så hann ta en kopp kaffe innan han steg upp. Lite skönt.

Ser ut att bli fint väder, tänkte ta en promenad med hundarna nu på förmiddagen och hoppas att jag får sällskap ikväll på promenad.

Igår var vi på brunch på en öppna förskola, som hade ordnat det för att fira alla mammor i förväg på morsdag. Jättetrevligt! Med frallor, frukt, bär, pizzabullar, plättar och lite sånt. Mycket trevligt

Bilden är från Brunnsparken i Ronneby

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
2019-05-24 08:14
#4

Godmorgon 🙂 

Vart uppe ett tag , 15 + här !  men molnen hopar sig , blir nog regn senare .Ska åka till pappa min .  

#0 Krya på dig !  Hoppas du får en tupplur senare idag!  Kram 🙂 

( har en sur kisse bredvid mig , , tog mig i armen t.om. 😃 undrar varför ??  )

HH 🙂

Fridaaaa
2019-05-24 09:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Mitt lilla skogstroll ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2019-05-24 09:05
#6

Vilken liten sötnos❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: