Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 654 ggr
Maria
2019-05-23 05:52

Godmorgon torsdag 23 maj

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg.

Hoppas ni får en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
2019-05-23 07:24
#1

Morrn! Här har vi ingen sol men däremot alldeles mulet och lite snålblåst. Ingen värme heller, 11 grader. Vilken skillnad mot igår.

MonicaLagerquist
2019-05-23 07:58
#2

God morgon

Här i Örsundsbro vräker regnet ner. Hoppas att det regnar på hela dagen. Det är så torrt ute.

Ikväll ska vi hem till min syster som fyller år idag.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2019-05-23 08:11
#3

Nu har regnet kommit. Misstänkte det för det var så mörkt tidigare att jag fick tända lampor. Jag vet inte om jag vill att det ska regna hela dagen då jag har vovven här idag. Jag är ju dagmatte två dagar i veckan och att gå  promenad i detta ösregn känns inte så kul. Jag har ju inte ens regnkläder. Blir paraply.

aggeelin
2019-05-23 08:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon! Här har det regnat. Hos oss bara ca 5 mm men på andra håll massor. Vi hade nyss en stor hare på besök men jag hann inte fotografera den - han var för blyg. Det får bli en bild på tomaterna istället.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2019-05-23 08:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon 😀 Här regnar det med , 15 grader , blir nog regn hela dagen och några dar framåt , 😀❄️☂️ Det behövs säkert , 😀

HH 🙂

Soligajag1
2019-05-23 08:25
#6

Jag försökte fota ekorren igår , men inte så lätt 😀🤣

HH 🙂

Annons:
Fransu
2019-05-23 10:31
#7

God förmiddag! Har precis ätit lite efter att ha jobbat. Börjar kl. 05.00 på morgonen. Sitter i min hyreslägenhet som jag flyttade in i måndags. Skönt att ha ett eget ställe. Också lite konstigt. Det blir så tydligt att jag är ensam nu. Idag fyller en av mina farbröder 60 år och min faster fyller 75 år. Idag ska jag åka med mina föräldrar och fika hos farbrodern och hans fru. På lördag åker jag och pappa till fasters kalas, ca 20 mil bort. Tur att jag har släkten här så jag får lite annat att tänka på i sorgen efter skilsmässan. Hoppas alla har en bra torsdag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: