Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 380 ggr
MonicaLagerquist
2019-05-19 07:06

God morgon söndag 19 maj

God morgon

Fick höra att en av mina kusiner gifte sig igår så idag ska jag försöka att få tag på henne och gratulera.

För övrigt så är det sömnad och städning på dagens att göra lista.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2019-05-19 07:16
#1

Godmorgon. Tänk att jag orkade se hela melodifestivalen igår. Jag sov två gånger på soffan däremot under dagen😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
2019-05-19 07:36
#2

God morgon! Klarblå himmel och strålande sol. Blir ännu en somrig dag. Svårt att tänka att det var snökaos här för drygt två veckor sedan. Men så är det här norrut tydligen, det kan vända fort. Ikväll ska jag iväg och skriva kontrakt på lägenheten jag ska hyra. Kanske till och med börjar flytta lite grejer. Imorgon jobbet flyttar jag in där ordentligt. Känns både spännande och lite nervöst. Jag hoppas jag ska trivas där. Önskar alla en fin söndag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
2019-05-19 07:47
#3

Godmorgon 🙂 Mulet o trist väder ! Det blir en inne dag , en sväng till affären , fixa Loppis saker . 

# 1 Ja , det va bra , jag skulle ha somnat , va det en bra låt som vann?

HH 🙂

aggeelin
2019-05-19 20:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God kväll! Vi myser i uterummet. Jag måste gå och gräva ner några blommor i min plantering.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: