Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 425 ggr
Soligajag1
5/14/19, 7:25 AM

Godmorgon ! Tisdag den 14 Maj !

Godmorgon! 🙂 

Tisdag den 14 Maj , härligt väder ute redan, kanske lite kallt då, 7 grader här men det blir varmare längre fram på dagen! 

Har varit till tvättstugan , vi har fått nya maskiner , ibland är det krångligt, fick t.om. läsa på tvättbeskrivningen 😂

Sedan blir det en promenad till Biblan , Ica ( glömde köpa kakao igår ) har en bull o kakbeställning till på Torsdag ! Så roligt ! 🙂👍

Sedan har jag även beställt Loppis igen ( min väninna ska hjälpa mig) som förra gången!  Den 1 Juni är det dags! Får nyckeln på Fredagen och kan ställa i ordning i rummet . 🙂 Visst är det många dagar dit , men jag tycker om att fixa o dona 🤪 som en toka! Har redan fått 3 bord bokade.

Njut av Solen idag !! Det ska jag göra ! Kram // Soligajag1 ☀️

Kanske t.om blir en tårta till Loppiset!! 😉🎂🌺

HH 🙂

Annons:
aggeelin
5/14/19, 7:58 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon! #0 snygga tårtor! Jag äter frukost ihop med Maxen och Charlie.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
5/14/19, 7:59 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Charlie nära mig förstås.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
5/14/19, 8:29 AM
#3

#2 Hejsan 🙂

Tackar !  🙂 Mysig frukost tajm , , 🙂 

( Jag har lite svårt med katter uppe på bordet , tur vi alla är olika 🙂) 

Jag ska fixa frukost med , men tiden rullar på, är i tvättstugan med , nu torkar kläderna. tar det lilla lugna här, , inne. 🙂

HH 🙂

Mooniq
5/14/19, 8:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ambitionen var att starta tidigt idag men gick i baklås direkt o har sippat kaffe o kollat tv istället. Alla "måsten" framflyttade till i morgon eftermiddag när jag slutat jobba. Längtar till varmare väder och vädergudrna siar om det. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

akvarium123
5/14/19, 10:37 AM
#5

Godmorgon!

Nu är jag så glad här hemma för Marias skull att hon lever❤️

Idag ska jag packa lite mer inför min resa jag ska ut på nästa vecka. 

Ha en bra dag🙂

akvarium123
5/14/19, 12:25 PM
#6

Jag har precis ringt APPLE Support och nog för att mobilerna är dyra men deras kundtjänst är ju något utöver det vanliga! Alltså wow vad han jag prata med var professionell. Skulle ha några nummer och vips så lyckades han jag prata med ordna med min mobil! Riktigt nöjd😃

Annons:
Fransu
5/14/19, 12:25 PM
#7

Maria lever! Helt underbart!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: