17 Dagens Hälsning

Godmorgon ! Tisdag den 14 Maj !

2019-05-14 07:25 #0 av: Soligajag1

Godmorgon! Glad 

Tisdag den 14 Maj , härligt väder ute redan, kanske lite kallt då, 7 grader här men det blir varmare längre fram på dagen! 

Har varit till tvättstugan , vi har fått nya maskiner , ibland är det krångligt, fick t.om. läsa på tvättbeskrivningen Gapskrattar

Sedan blir det en promenad till Biblan , Ica ( glömde köpa kakao igår ) har en bull o kakbeställning till på Torsdag ! Så roligt ! GladTummen upp

Sedan har jag även beställt Loppis igen ( min väninna ska hjälpa mig) som förra gången!  Den 1 Juni är det dags! Får nyckeln på Fredagen och kan ställa i ordning i rummet . Glad Visst är det många dagar dit , men jag tycker om att fixa o dona Galen som en toka! Har redan fått 3 bord bokade.

Njut av Solen idag !! Det ska jag göra ! Kram // Soligajag1 Sol

Kanske t.om blir en tårta till Loppiset!! SkämtarTårtaBlomma

HH Glad 

Anmäl
2019-05-14 07:58 #1 av: aggeelin

Godmorgon!
#0 snygga tårtor!
Jag äter frukost ihop med Maxen och Charlie.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-05-14 07:59 #2 av: aggeelin

Charlie nära mig förstås.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-05-14 08:29 #3 av: Soligajag1

#2 Hejsan Glad

Tackar !  Glad Mysig frukost tajm , , Glad 

( Jag har lite svårt med katter uppe på bordet , tur vi alla är olika Glad

Jag ska fixa frukost med , men tiden rullar på, är i tvättstugan med , nu torkar kläderna. tar det lilla lugna här, , inne. Glad

HH Glad 

Anmäl
2019-05-14 08:34 #4 av: Mooniq

Ambitionen var att starta tidigt idag men gick i baklås direkt o har sippat kaffe o kollat tv istället. Alla "måsten" framflyttade till i morgon eftermiddag när jag slutat jobba. Längtar till varmare väder och vädergudrna siar om det. Skrattar

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-05-14 10:37 #5 av: akvarium123

Godmorgon!

Nu är jag så glad här hemma för Marias skull att hon leverHjärta

Idag ska jag packa lite mer inför min resa jag ska ut på nästa vecka. 

Ha en bra dagGlad

Anmäl
2019-05-14 12:25 #6 av: akvarium123

Jag har precis ringt APPLE Support och nog för att mobilerna är dyra men deras kundtjänst är ju något utöver det vanliga! Alltså wow vad han jag prata med var professionell. Skulle ha några nummer och vips så lyckades han jag prata med ordna med min mobil! Riktigt nöjdSkrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.