Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 463 ggr
aggeelin
5/13/19, 7:54 AM

Godmorgon måndag 13 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
MonicaLagerquist
5/13/19, 8:08 AM
#1

God morgon

Det regnade rejält igår så nu är det lite lättare att andas. Det var helt gult av pollen i alla vattenpölarna,

Den här veckan ska vi fixa till segelbåten .Tydligen ska det bli 30 grader varmt senare i veckan

Stolt ägare till fem La permer

JMW
5/13/19, 9:48 AM
#2

God förmiddag!
Efter en solig morgon med blå himmel så kommer nu molnen. Kyligt ute är det.

30 grader!? Var bor du någonstans? Det varmaste här hos mig de närmaste 10 dagarna är 15 grader.

Mooniq
5/13/19, 10:29 AM
#3

Mårning. Så var semestern slut och dags snart att åka till jobbet. Nu e det bara att jobba 6 veckor till, sen blir det sommarsemester i 4 veckor. Blå himmel & solsken men inte så varmt ute, hittar man lä och sol är det underbart att sitta med en kopp kaffe o bara mysa.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
5/13/19, 12:35 PM
#4

Slirade på tangenten 20 grader ska det vara. 😎 Nu är masten uppe! 🌊

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
5/13/19, 12:51 PM
#5

God eftermiddag. Jag har ju flyttat till Finland och har massa praktiska saker jag måste fixa. Och jag är så trött på det! Kan inte allt bara var klart och funka. Jag har så svårt att ta in att Maria är borta. Har aldrig ens träffat henne. Men hon gjorde verkligen intryck på mig med sitt kloka och goa sätt. Hon är verkligen saknad här.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
5/13/19, 2:04 PM
#6

God eftermiddag 🙂 

Har vart ute en runda , till Biblan , Ica  o sen hem , många utav mina vänner ville ha Loppis igen , så får se när det blir. Fick en bull-kak beställning till Torsdag , så roligt!! 

#5 Lite avis på dig att du bor i Finland, har velat flytta dit i många år.  Va härligt att se sitt fäderneland varenda dag man kliver upp 🙂 Suomi.  

Jag håller med dig , om Maria , vi har nog alla svårt att ta in att hon inte finns hos oss mer, saknar henne oerhört 😕 Sänder ett Ljus  till henne ! 🌺

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: