Annons:
Etikettmed-hjärtat-på-rätt-ställe
Läst 431 ggr
Soligajag1
5/9/19, 6:50 AM

Godmorgon !

Godmorgon allihopa ! 🙂👍 

Här är man pigg och alert .  Gick upp vid 06.00 för att grädda plättar till min älskade pappa , dem är klara nu , förutom att brandlarmet började tjuta 😂 Det sitter åt hellskotta fel , , i hallen , köket så nära , så jag kan inte grädda plättar i två pannor , , då började de tjuta , , 🤪 

Jag ska prata med Mimer om detta , , ska jag inte kunna laga mat , alls. 

Jag ska äta frukost med pappa på hans boende , så mysigt!! 🙂

Önskar er alla en toppen Torsdag !! 🌺☀️ Hoppas solen tittar fram , 8 + nu!   Kram / Soligajag1 

Plättar

HH 🙂

Annons:
JMW
5/9/19, 7:13 AM
#1

Vad mysigt med frukost med pappa!
Vad besvärligt med brandvarnaren. Jag har en gång för väldigt länge sedan också haft Mimer som hyresvärd. Bodde på den tiden i Skultuna. 🙂

Soligajag1
5/9/19, 7:39 AM
#2

1 Tack ! Jaa, vet inte hur dem tänker , det är gubbar 😀😁 såklart , som bestämmer , Skultuna är mysigt ( om man är en familj o har bil o Körkort ) Men inget för mig , Jag trivs här på Svarvargatan / Malmaberg ! 😀 Ganska nyinflyttad , bodde på Bäckby i 32 år , fick nog till slut , 😀 kram 😀❤️

HH 🙂

MonicaLagerquist
5/9/19, 7:41 AM
#3

God morgon
Hela 8,5 grader varmt halv åtta på morgonen.
Vi har fortfarande inte mastat på båten då det ligger en båt vid mastkranen och den har legat där sen i lördags. Väldigt dumt. Ingen annan kommer pt att masta på sin båt.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
5/9/19, 7:49 AM
#4

Från det ena till det andra. Jag saknar Maria. Det var några dagen sen hon var inloggad. Hoppas att hon mår bra.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
5/9/19, 8:04 AM
#5

#4 Godmorgon! Jag saknar också Maria! Vi spelar Wordfeud och jag har inte sett till henne på någon vecka.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
5/9/19, 11:59 AM
#6

God lunch time 🙂

Ja, , var är hon Maria , är det ingen av er som har kontakt med henne via PM eller nåt annat ? 🙂 Hoppas hon är tillbaka strax 🙂

Jag hade en supermysig morgon med pappa .  🌺

HH 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: