Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 546 ggr
Maria
5/2/19, 6:16 AM

Godmorgon torsdag 2 maj

Godmorgon från ett blåsigt grått Göteborg med 9 grader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
5/2/19, 7:27 AM
#1

Godmorgon! Nu har det regnat ca 6 mm! Hurra! I april kom det knappt 2mm och det borde varit mycket mer.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
5/2/19, 7:27 AM
#2

Godmorgon 🙂 

6 grader nu och det regnar , brr . .  ingen kul .  Önskar er en fin Torsdag , man blir lite snurrig av dessa helgdagar , , vaknar o tror det är Måndag , 🤪

HH 🙂

MonicaLagerquist
5/2/19, 8:29 AM
#3

God morgon

Sex grader varmt grått men inget regn.

Vi måste in till stan idag.

Stolt ägare till fem La permer

Fransu
5/2/19, 3:26 PM
#4

God eftermiddag! Idag har jag jobbat min första dag på mitt nya jobb. Och jag trivdes genast! Men nu är jag ganska trött. Mycket nytt att ta in. Imorgon är det en månad sen jag jobbade min sista dag på mitt jobb i Sverige. Så jag hann vara arbetslös i nästan exakt en månad. Här snöar det idag. Imorgon ska det snöa ganska kraftigt sägs det. Inte jättekul i maj. Men vad kan man göra?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Mooniq
5/2/19, 5:59 PM
#5

Halloj! 20.000 steg senare så har jag kört 7 vändor med bilen och massa lådor, kläder och småsaker. Det börjar bli tomt i stugan.  Lite smått att köra i morgon o sen skruva upp gardinstänger o hänga upp gardiner på nya stället. Inser att jag har för mycket saker för en liten lägenhet, blir att rensa o ge bort/ skänka till loppis när jag landat på nya stället. 🤔

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
5/2/19, 6:28 PM
#6

#5  Jisses jisses !! Va duktig du är !! Du måste va helt slut ! 

Lycka till i ditt nya boende!! 🙂🌺

Då skulle jag vart hos dig nu , jag som ska ha ett  eget Loppis nu på Lördag i lokalen här  , hämtar Nyckeln imorn, fredag .  Ska baka lite med , men bullarna tidigt på Lördag morgonen. Sen kommer alla "knallare" kl 08.00  med sina grejer !! 

Tjoho !!! Det ska bli kul !!!  🙂

HH 🙂

Annons:
Mooniq
5/2/19, 6:55 PM
#7

#6 Soligajag1 - konstigt nog inte helt slut. Startade 05 i morse, har pausat emellanåt. Ingen värk nånstans. Lite småpyssel i morgon och sen bär vi möbler på lördag - sen är jag nog helt slut 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: