Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 422 ggr
MonicaLagerquist
5/1/19, 2:14 PM

Deklaration

Hade helt förträngt att det var dags att deklarera. Men nu så är det gjort.Min  egen min mans och min svärmors är nu klara.

Det var ju lite krångligare i år eftersom att svärmor har sålt sin lägenhet.

Jag har i flera år hjälpt henne med deklarationen och så även i år.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
JMW
5/1/19, 3:47 PM
#1

Min blev gjort för några veckor sedan. Jag har ju Enskild Firma så jag fixar inte det själv. Alldeles för krångligt så jag får den gjord. Inte helt billigt men men…

Det blir i alla fall skatteåterbäring!

MonicaLagerquist
5/1/19, 4:40 PM
#2

Både jag och mannen får betala. Svärmor får tillbaka.

Stolt ägare till fem La permer

Carmarino
5/1/19, 5:07 PM
#3

Deklarerade direkt de öppnade deklarationen på hemsidan. Har ingen komplicerad deklaration, så det var snabbt gjort. Fick pengarna för ett tag sedan. Tror det var förra veckan. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Vixxen
5/1/19, 5:58 PM
#4

Smidigt när man kan fixa det mesta på nätet numera!

Tarotstollan
5/2/19, 12:21 AM
#5

Ringde in för några dagar sedan. Hade  5 poster att kontrollera men hade bara 3 kontrolluppgifter. Lika dant förra året, fick aldrig några kontrolluppgifter från dessa företag.
Har det hänt att ni inte heller fått uppgifterna?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Leifsdotra
5/2/19, 8:32 AM
#6

Vi lämnar alltid in till revisor eftersom min man både har anställning och egen firma. Enklast att lämna in bådas deklarationer.

Annons:
MonicaLagerquist
5/2/19, 8:38 AM
#7

Numera har jag så enkla deklarationen så det tar ju bara ett par minuter att fixa. Anledningen till att jag dragit på det hela i år var ju att svärmors deklaration var lite knepigare. Men med hjälp av de instruktioner som jag fått av mäklaren gick det hyfast enkelt när jag väl satte fart.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: