16 Ordet är Fritt

Deklaration

2019-05-01 14:14 #0 av: MonicaLagerquist

Hade helt förträngt att det var dags att deklarera. Men nu så är det gjort.Min  egen min mans och min svärmors är nu klara.

Det var ju lite krångligare i år eftersom att svärmor har sålt sin lägenhet.

Jag har i flera år hjälpt henne med deklarationen och så även i år.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-05-01 15:47 #1 av: JMW

Min blev gjort för några veckor sedan. Jag har ju Enskild Firma så jag fixar inte det själv. Alldeles för krångligt så jag får den gjord. Inte helt billigt men men...

Det blir i alla fall skatteåterbäring! 

Anmäl
2019-05-01 16:40 #2 av: MonicaLagerquist

Både jag och mannen får betala. Svärmor får tillbaka.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-05-01 17:07 #3 av: Carmarino

Deklarerade direkt de öppnade deklarationen på hemsidan. Har ingen komplicerad deklaration, så det var snabbt gjort. Fick pengarna för ett tag sedan. Tror det var förra veckan. Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2019-05-01 17:58 #4 av: VoxBauers

Smidigt när man kan fixa det mesta på nätet numera!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2019-05-02 00:21 #5 av: Tarotstollan

Ringde in för några dagar sedan. Hade  5 poster att kontrollera men hade bara 3 kontrolluppgifter. Lika dant förra året, fick aldrig några kontrolluppgifter från dessa företag.
Har det hänt att ni inte heller fått uppgifterna?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-05-02 08:32 #6 av: Leifsdotra

Vi lämnar alltid in till revisor eftersom min man både har anställning och egen firma. Enklast att lämna in bådas deklarationer.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.