Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 467 ggr
Fransu
2019-05-01 07:35

God morgon onsdag 1 maj

God morgon! Här i Finland har vi runt 5 grader och halvklart idag. Enligt väderprognosen ska det snöa både imorgon och på fredag. Jag hoppas det inte stämmer. Räcker med vinter nu. Idag ska jag iväg och skriva papper på mitt nya jobb där jag börjar imorgon. Var på intervju igår och fick jobbet på studs. Spännande och kul. Och lite nervöst. Hoppas alla får en härlig 1 maj.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Mooniq
2019-05-01 07:39
#1

#0 Fransu - grattis till på-studs-jobb. Så härligt. Håller tummarna för att snön tar en annan väg eller form. 

Fick sms från tjejen som flyttar ut från lägenheten jag ska flytta till. Får nycklarna i eftermiddag så idag kan jag börja köra kartonger, känns riktigt bra. Ute är det grå himmel och lite kyligt när jag gjorde ett varv ute på gårdsplanen. Ska frosta av kyl/frys och sen ta tag i tvättstugan. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-05-01 07:43
#2

#0 Åh vad spännande. Jag håller också tummarna.

#1 Vad roligt att det går undan.

Godmorgon här är också grått och ser ut att kunna bli regn men det är 12 grader. Typiskt demonstrationsväder😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2019-05-01 07:46
#3

Godmorgon Vi hade en jätte trevlig kväll igår med grillning och sen kubb. Fram med bord ute o på med chips och läsk. Idag måste jag ta ett jobbigt samtal med 6 åringen. Hans favorit hund fick somna in i måndags. Vi hade en litet lurvig hund som bodde hos oss en period. 6 åringen och Rocky älskade varandra. O sist vi träffades var bandet lika starkt. Detta kommer bli jobbigt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
2019-05-01 08:16
#4

God morgon
Hade en trevlig men rejält allergisk sista april. Mina ögon gillar inte björkpollen.Idag är det mulet men vi har inte fått något regn.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2019-05-01 08:48
#5

Godmorgon  🙂

Här är det kallt , 8 grader o mulet , det blir en innedag idag , , om det inte klarnar upp senare . 

#0 Grattis till det nya jobbet, spännande .🙂

#1 Härligt att få nycklar o kan börja flytta in . Grattis ! 🌺

#3 Ojjo, , Hoppas det går bra med din sonen din. Jobbigt när man måste berätta om en tragisk händelse . 

¤2 Säger som Maria, typiskt demonstrationsväder !! 😂

HH 🙂

akvarium123
2019-05-01 08:55
#6

Godmorgon!

Idag är det första maj och jag har ingen blekaste aning till varför vi är lediga på denna dagen. Men men… En extra dag som man är ledig säger man ju inte nej till😉

Ha en bra dag!

Annons:
aggeelin
2019-05-01 10:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon! Igår var vi på sista april firande och jag tog några kort. Staden är vacker på kvällen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-05-01 11:28
#8

7 Jättefint

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-05-01 18:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#8 Visst är det!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: