Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 457 ggr
aggeelin
4/29/19, 7:26 AM

Godmorgon måndag 29 april

Godmorgon denna soliga dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
4/29/19, 7:28 AM
#1

Nu blommar det ute!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
4/29/19, 7:28 AM
#2

Nu blommar det ute!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
4/29/19, 7:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Bilden vill inte med.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
4/29/19, 7:34 AM
#4

Godmorgon på er.

Är det en Magnolia? Väldigt vacker färg i så fall.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
4/29/19, 7:44 AM
#5

God morgon! Här är det 3 grader och halvklart väder. Idag är planen att kontakta några mäklare för visning av några lägenheter och radhus jag är intresserad av. Jag kikade på ett radhus igår. Det var jättefint och jag hade absolut kunnat trivas där. Nackdelen var att det inte var nära skogsområden. Då jag har min hund så är det lite dumt. Men jag har inte släppt radhuset helt. Jag väntar också på ett samtal från en eventuellt blivande chef. Jag var och provjobbade tre dagar förra veckan och skulle få besked idag om jag ska få jobba kvar eller inte. Önskar alla en bra start på veckan!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
4/29/19, 7:50 AM
#6

God morgon

Det måste bli en tur till ögondoktorn idag igen,Det är illa.,

Förhoppningsvis får jag hjälp idag.

För övrigt så skiner solen.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Mooniq
4/29/19, 11:47 AM
#7

Mårning. Idag började jag dagen med en promenad, träden är gröna och fåglarna är glada. Jag fortsätter packa och ska idag städa ur köket Lådor/skåp. Ser fram mot flytten på lördag. Dags att åka till tippen. Märkligt att det alltid finns saker till tippen, alltså 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
4/29/19, 6:09 PM
#8

#4 det är en magnolia som heter Susanna. Den har aldrig varit så fin som i år!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
4/29/19, 6:10 PM
#9

#8 Jättevacker färg.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
4/29/19, 7:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

#2 Håller med ! Verkligen vacker , magnolian . Nu är det kväller , Jag har handlat inför bullbak imorn + 90 års firande för pappa ! Han är någorlunda pigg! 😀❤️Här är han ute på en tur/ picknick , 😀☀️

HH 🙂

Maria
4/29/19, 7:07 PM
#11

#10 Så härligt. Min pappa dog för drygt ett år sedan och tyvärr var det ingen sorg. Sorgen var snarare att jag hade önskat att jag sörjde.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
4/30/19, 8:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

#11 Ojoj, så trist . Pappa är min klippa ! Allas klippa ! Han är så underbar ! Så omtyckt av alla på Ålderdomshemmet ! 😀🤪😁❤️👍 Kram till dig !!

HH 🙂

Maria
4/30/19, 8:11 AM
#13

Ja det är både trist, ledsamt och en stor ilska.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: