Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 380 ggr
Maria
2019-04-28 02:43

Godmorgon söndag 28 april.

Godmorgon på er från ett regnigt Göteborg.

Hoppas ni får en härlig söndag

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2019-04-28 02:44
#1

Vaaaa!!!! Klockan är ju bara barnet🤪

Jag tror jag går och lägger mig igen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-04-28 07:58
#2

God morgon

Oj vad du vaknade tidigt Maria. Hoppas att du kunde somna om.

Här är det full sol och det ser ut att bli en härlig dag. Tyvärr så har det visat sig att jag fortfarande har ett ögonhår i mitt öga sp det gör ont och jag ser sämre än vanligt. Det måste bli en tur till ögonläkaren.😢

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2019-04-28 07:59
#3

Godmorgon 🙂

#1 Ja , va sjutton skulle du  upp klockan 3 på natten 😂 Hoppas du lyckades somna igen ! Ha en fin Söndag ! 🙂

HH 🙂

Fransu
2019-04-28 08:10
#4

God morgon! Jag sov riktigt gott i natt. Vaknade till en kall, men solig morgon. Vi har haft en ganska varm vecka med runt 20 grader på dagarna. Idag ska det bli svalare igen. I natt har det varit frost. Idag ska jag på visning på ett litet radhus. Bor tillfälligt hos mina föräldrar tills jag hittar något eget. Sen blir det kalas, mitt kusinbarn fyller 11 år idag. Önskar alla en fin söndag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2019-04-28 08:41
#5

#2 #3 Jag hade inga problem med att somna om. Jag tyckte väl att det var ovanligt mörkt även om det regnade😃

#4 Hoppas att det är ett fint litet hus.

Vi ska iväg en sväng till apotekets "drop in" för min man ska ta sista TBE-vaccinet.

Det hällregnar fortfarande men det är tacksamt för vattnet behövs.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2019-04-28 08:52
#6

Morrn!

Inte så varmt idag även om solen är framme. Runt 12 grader nu men det gör inget, maken och jag ska trädgårdsarbeta lite. En rabatt ska bort och det är 20 kantstenar runt den. De väger rejält så vi hjälps åt.

Nästa söndag ska vi besöka Fästingbussen för vår tredje vaccination.

Annons:
worst
2019-04-28 09:10
#7

God morgon!

Här skiner solen in genom ett dammigt fönster.
Dagens äventyr blir ett besök på stadens filmstudio, sista filmen för säsongen!

#4 Lycka till med husvisningen, hoppas huset är något att ha!

Mooniq
2019-04-28 09:24
#8

Mårning. Haft en slömorgon framför tvn och flera koppar kaffe. Nu är det dags att ta tag i dagen och fortsätta packa. Igår fick jag putsat alla fönstren, idag ska jag packa ner delar av köket och städa ur lådor o skåp. Ska bara ha lite porslin så jag klarar frukost, sen har jag bestämt mig för att äta lunch/middag ute o ha lite grönsaker/sallad och kokta ägg som frukost/mellanmål. Skönt att kunna smartstäda de sista dagarna så blir inte flyttstädet så massivt. Himlen är grå, och själen har ingen lust att gå ut, så jag får jobba inomhus istället 🙂 Spotify får hålla takten. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: