Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 522 ggr
Maria
2019-04-26 06:09

Godmorgon fredag 26 april

Godmorgon på er .

Äntligen fredag😃 Hoppas ni får en härlig dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-04-26 07:44
#1

Morn !  

Ingen bra morgon , , huvudvärk 😕 ska vila .

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-04-26 07:49
#2

God morgon
Straxt dags att åka in till ögondoktorn.Jag brukar inte ta smärtstillande innan men idag var det tvunget.
Ikväll blir det grillning.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-04-26 07:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! En solig och fin dag! Igår kom lite, lite regn och det syns på grönskan att den blev glad av regnet!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2019-04-26 07:59
#4

#3 Här var det länge sen det kom något regn.Brandkåren flaggar för att majbrasan i byn kommer att bli inställd om det inte kommer något regn före valborg.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-04-26 08:00
#5

#1 Då får du krya på dig.

#2 Du får också krya på dig.

#3 Vilken härlig utsikt han har.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2019-04-26 08:49
#6

Morrn!

Inte heller vi har fått något regn på evigheter men om SMHI har rätt så ska det komma 15 mm på söndag. Det vore ju inte helt fel med tanke på brasan på tisdag. 

Verkar bli en fin dag idag. Om maken inte kommer hem alltför sent så åker vi in till stan och handlar idag. Han vill gärna gå på kosläppet på gården vi har här i närheten.

Annons:
worst
2019-04-26 09:25
#7

Go´morron, go´morron!

Idag ska jag inte ens lägga två strån i kors, utan vila mej i form efter en hektisk vecka. Solen skiner fint och det är fjorton grader ute!

Maria
2019-04-26 09:33
#8

#6 Åh kosläpp som är så underbart att se.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-04-26 11:55
#9

Midda! Tiden springer iväg. Stack iväg till jobbet igår 12.30 och kom hem i morse kl 06. sov ett par timmar, sen ut i trädgården och gräva ur rosorna och städa undan pallkragarna - rosor och pallisar har en kompis tingat och snart e jag färdig med återställandet av trädgården. Känns bra. Idag startar 2 veckor semester, så jag ska börja packa och smartstäda för nästa lördag (4 maj) flyttar jag till lägenheten. Blir ett par vändor till tippen innan de stänger kl 16, sen blir det baklåsläge för John Blund kommer tidigt ikväll kan jag lova. 😴😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
2019-04-26 12:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#10

Det är så härligt att strosa runt på tomten och upptäcka nytt nästan varje dag.

Maria
2019-04-26 12:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

#10 Så fina bilder.🙂

Här kommer mitt persikoträd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2019-04-26 13:44
#12

#11 Så häftigt med persikoträd. Finns bara äppelträd här. Det är 7 stycken så vi hade en hel del äpplen förra året.

Maria
2019-04-26 13:56
#13

#11 Förra året hade det 26 blommor men det blev bara en persika. Den var i alla fall ljuvligt god🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2019-04-26 15:22
#14

Så vackra blommor på Persikoträdet. ❤️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

citytjejen
2019-04-26 17:28
#15

Mumsar just nu på digestivekex, torrt så det dammar ut munnen, men det är så jag vill ha det med just sådana kex 😂
Idag har jag börjat tillfriska ordentligt efter halsontet med hosta och hängighet som jag fick efter påsken. Har jobbat hemifrån och sen åkte mannen och jag iväg och handlade mat och gjorde ett kort stopp på en outlet där jag köpte ett par Nike-skor till ett bra pris! Har även börjat röja lite på vår uteplats så att vi kan börja sitta där. Blir premiärsittning där i morgon när vi ska äta frukost. Känner mig våryster och glad idag🙂

/Christina

Tarotstollan
2019-04-26 22:33
#16

Här har åskan hört av sig och vi fick en rejäl skur för en stund sedan, det kommer nog mera senare hoppas jag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: