17 Dagens Hälsning

Godmorgon annandag påsk 22 april

2019-04-22 07:19 #0 av: Maria

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med redan 9 grader.

Vad har ni för planer idag?

/Maria

Anmäl
2019-04-22 07:49 #1 av: Mooniq

Mårning. Strax dax för min promenad, sen i em blir det jobb och vinka tåg, vilket är helt ok då jag varit ledig sen i torsdags. Jag fick fixat bort all veden igår till en vänlig själ som kom o hämtade 2 lass, jag packade de sista lådorna igår kväll så personen kommer idag o hämtar resten. Nöjd att det problemet är löst, annars hade jag fått åka till tippen - många vändor - o kasta den. Vindstilla, blå himmel och solsken ute. Blir en bra dag CoolSol

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-04-22 08:38 #2 av: MonicaLagerquist

God morgon

Vädret är ännu lite tveksamt men jag har hopp om ännu en solig och varm dag.Sol

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-04-22 09:09 #3 av: JMW

Morrn!

Inga planer alls. Jag har igen blivit förkyld med jätteont i halsen. Så det blir en lugn dag ute i en stol. Maken arbetar idag. Just nu 11 grader och himlen ser blå och fin ut.

Anmäl
2019-04-22 09:40 #4 av: Soligajag1

Godmorgon Glad 

Tiden h ar runnit iväg,  solen skiner , 11 + nu, blir en dag i solen Sol idag , med!! 

Njuter och njuter , Lyssnar på en bok -bokus.se / appen. Toppen !   

Lånade denna på Biblan / lämnade tillbaka den och nu lyssnar jag, en underbar uppläsare , man - Niklas Falk heter han, är "inne" i boken när han läser!! Tummen upp

Ha en mysig dag , alla!! GladBlomma

#1 Grattis att du fick hjälp med veden! Glad

#2 Det blir en underbart solig Sol här , i alla fall , nu är det 13 grader o sen blir det 17-20. Tummen upp

#3 Jobbigt o bli förkyld i denna värme , krya på dig och vila , ta det lugnt i solen! Sol ( jag fick samma order av min syster , eftersom jag älskar solen SolSkämtar

HH Glad 

Anmäl
2019-04-22 09:50 #5 av: Maria

#4 Jag känner Niklas sedan många år. Kappseglade med honom bland annat som tonåringSkämtar

/Maria

Anmäl
2019-04-22 09:50 #6 av: aggeelin

Godmorgon!
Å så skönt med lediga påskdagar! Vi äter frukost i uterummet och njuter för fullt.
Jag ska hålla på i trädgården idag och yoga på eftermiddagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.