Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 519 ggr
Maria
2019-04-21 06:35

Godmorgon påskdagen 21 april

Godmorgon på er.

Det kommer bli en solig dag idag också. Solen står redan lågt men än så länge är det bara 4 grader.

Hoppas ni får en fin påskdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-04-21 08:07
#1

Gomorron , , Underbara sol ☀️ Nu 6 grader här , , sen blir det varmare , 

jag sätter mig på balkongen senare , tar en promenad .

Myser som bara den ! 🙂👍 Fick ett tips av min syster , laddade hem en bokus app, lyssnar på böcker , toppen!  Igår kväll lyssnade jag på Unoståhl / Avslappning /  riktigt bra!  Så jag fortsätter med  det , kanske inte ikväll men imorn . Somnade gott sen! 😴 Har du lyssnat på böcker via mobil eller laptop, padda ??

HH 🙂

JMW
2019-04-21 08:22
#2

Morrn! 

Strålande sol och det blir ännu en härlig dag. Idag ska kören sjunga tillsammans med barnkören. Det blir en glad dag till skillnad från när vi sjöng i fredags. Då var vi alla svartklädda, idag ska det vara ljust och glatt!

Jag har lyssnat på ljudböcker länge länge. Flera år. Tycker det är besvärligt att läsa böcker. Då blir man liksom låst. Med ljudböcker kan jag göra annat samtidigt. Perfekt!

Soligajag1
2019-04-21 08:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 Så trevligt ! Jag lyssnade på boken igår och lagade soppa samtidigt , det funkade ! Jag trodde inte det först , men men , man måste prova fler ggr! Hädanefter kommer jag att lyssna på böcker , men sen måste jag ha en bra uppläsare oxå , jag är även medlem på Adlibris / läst E-böcker , provade med att lyssna , det gick inte , det va en o samma kvinna , hon ’rabblade’ upp boken rekord snabbt och knappt utan att andas emellanåt ! Nej tack ! Men nu är jag Glad 😀 att jag inte gav upp! 😀❤️🐔🐥 Trevlig fortsättning på Påsken ! 😀🌷 Jag har läst hela serien av denna ! Kanon! 👍

HH 🙂

JMW
2019-04-21 08:40
#4

#3 Nu denna tiden är det perfekt. LIgga i solen med slutna ögon och bara lyssna och njuta. 🙂

Jag har lyssnat från Storytel väldigt länge. Kostar ju lite men det är det värt.

Mooniq
2019-04-21 08:42
#5

Börjar dagen med att lassa ved. Den ved jag fick i höstas ska ut ur förrådet och en karl svarade på annonsen jag la upp på fb. Så nu blir det att lassa ved i banankartonger som han kommer o hämtar och sen får jag tbx lådorna så jag kan packa saker i dem inför flytten. Behöver ingen promenad idag inte. 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-04-21 08:45
#6

#4  Visst är det . 🙂 

Jag va oxå medlem på Storytel förut , allt kostar , hittar man något som man gillar så , för du får ju får ju läsa många böcker under denna månad . 

Men sen  fanns det så dåligt med författare jag tyckte om, så jag gick ur . Läser på andra sidor , lånar även böcker på Biblan ! Men nu kommer det att bli mindre med lånandet  eftersom jag hittade Bokus/ lyssna. 👍

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
2019-04-21 09:29
#7

God morgon

Jag lyssnar på böcker i mängder.Har Legimus så jag kan lädda hem så mycket kjag vill. Helt underbart.

Det ser ut att bli en underbar dag idag.

Mannen diskar och röjer i köket efter gårdagens påskmiddag.vi har massor av mat kvar så någon matlagning behövs inte på ett par dagar.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: