Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 435 ggr
MonicaLagerquist
2019-04-18 07:31

God morgon skärtorsdagen 18 april

God morgon

Läser med stor sorg om bussolyckan på Madeira minst 29 döda.Vägarna där är ju vidriga. Konstigt att man får köra där med de stora turistbussarna.

För övrigt ser det ut att bli en solig och varm dag.Vi ska in och påskhandla idag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2019-04-18 07:45
#1

#0 Ja det är så hemskt.😕 Alltid hemskt när så många människor är inblandade.

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg.

Idag ska vi på "kalas". Det blir god middag och vi firar en 75-åring, en 70-åring och en 50-åring. Det är min svägerska, min bror och hennes son son fyllt år.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2019-04-18 07:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon! Det ser ut att bli en härlig dag! #1 roligt med lite kalas Maria! Vi firar husets husse imorgon med vit kladdkaka med limoncello. Snart slår knopparna ut!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-04-18 09:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Måste visa ett kort på Maxen som upptäckt var den goda maten finns!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2019-04-18 09:24
#4

#3 Haha, ja se katter….😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-04-18 10:21
#5

Mårning. så var nya lägenheten fixad och jag flyttar från Munkedal ut mot kusten till Hamburgsund, som är en väldigt liten punkt på kartan 🙂 Om jag grejar en flyttbuss så blir flytten första veckan i maj. Tråkigt att lämna stugan jag hyr men ägarna ska sälja den. Trivs fantastiskt bra här, men tror att lägenheten blir en oas oxå. 2 lägenheter i att parhus byggt -93 och ägarna är i andra lägenheten  några veckor på sommaren. Liten trädgård så lite blompyssel och en härlig altan i soligt läge.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-04-18 11:22
#6

#5 Hamburgsund är ju en liten pärla. Där kommer du med all säkerhet trivas. Det låter underbart i mina öron som älskar Bohuslän 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-04-19 08:02
#7

Gomorron denna Skärtorsdag ! Underbart väder ! ☀️😀 Hemskt med Bussolyckan ! #3 Cool kisse !! Bilden är härlig! Här blir det luuuugnt o skönt ! Promenad senare ! 😀🐥

HH 🙂

aggeelin
2019-04-19 14:02
#8

Jag funderade vad katten Maxen hade för sig - vad som var så spännande där … tydligen var dietmaten jättegod! Men den blev de dåliga i magen av!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: