Annons:
Etikettkärlek-och-relationer
Läst 532 ggr
tlover
2019-04-16 15:16

Födelsedagspresenter till två 90 åringar

Om lite drygt en månad ska familjen fira min mormor och morfar som fyller 90 därikring.

Jag skulle vilja ge något speciellt men jag vet inte vad. Dom är själv inte så att dom gillar lyxiga saker utan dom är mer praktisk av sig

Tankar?

l'm back

Annons:
Maria
2019-04-16 15:19
#1

Bor de hemma och klarar mat och handling?

Jag tänker i så fall en "Dramaten" kanske?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

tlover
2019-04-16 15:32
#2

#1 japp dom bor hemma och fixar allt själv inklusive potatisodling till stor del av släkten. Vad är Dramaten?

l'm back

Maria
2019-04-16 15:42
#3

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

tlover
2019-04-16 15:46
#4

Hmm tror inte att det är så relevant för dom då dom har bil och handlar i en butik som har parkering nära av det dom inte odlar/samlar själv

l'm back

Maria
2019-04-16 15:48
#5

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-04-16 18:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#0 Hejsan ! Ojojoj , , svårt är det ! 🧐 Jag har samma problem , min pappa fyller 90 sista April , ( samma dag som kungen) Min pappa vill INTE ha några saker , såklart ! Han älskar att lösa korsord ( finska) så det köper jag åt honom , sen tycker han om choklad , ostbågar , finsk Korv , finska munkar , mina bullar , så det blir nog en korg Med olika godsaker , 😀 Vad tror du om det ??

HH 🙂

Annons:
Mooniq
2019-04-18 06:52
#7

När jag har present-torka så går jag in på Kahls kaffe-butik. Där finns oftast presenter i cellofan i olika storlekar, choklad, kaffe, teer, marmelader, te & kaffeburkar, kakor etc. Otroligt uppskattat och det finns presenter i många olika prisklasser.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: