Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 483 ggr
Maria
2019-04-16 06:40

Godmorgon tisdag 16 april

Godmorgon på er denna vårtisdag. Det är i alla fall inte minusgrader utan hela två plus😃

Jag har haft en  sömnlös natt vilket är ganska ovanligt för mig. Jag har haft så ont också så jag ska snart lägga mig en stund i soffan.

Man diskuterar Notre Dame i TV och det är gräsligt. Jösses vilka värden som gått upp i rök.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-04-16 07:48
#1

God morgon

Ja branden känns helt overklig.

Även jag har haft en sömnlös natt.Inte ont men ingen sömn.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-04-16 07:53
#2

Godmorgon! Nu kommer solen fram och snart är det på plus. Jag har bott i närheten av Notre Dame när vi var i Paris. Vi gick förbi där flera gånger om dagen - så otroligt att den brunnit ner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
2019-04-16 09:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Morn Morn , 😀❤️ #0 Åhh , vad jobbigt för dig , Vila nu så piggnar du till senare! Värmande Kram 😀❤️ Solen skiner o ’pippina’ 🐧 sjunger !! Härligt !! 😀❤️

HH 🙂

akvarium123
2019-04-16 10:04
#4

Godmorgon!

Härligt med 2 grader Maria!

Nu ska jag strax åka till Gbg om ca 1 timma och shoppa lite och sedan gå på något spa! 

Hoppas ni får en bra tisdag!

Maria
2019-04-16 12:15
#5

4 Då får du h det så trevligt 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-04-16 17:43
#6

Go kväll. Ännu en dag att lägga till handlingarna. Idag har jag varit på visning på 2 lägenheter och nu går jag runt som en äggsjuk höna o väntar på att en ägare ska höra av sig, fastnade otroligt mycket för en lägenhet i ett parhus så jag hoppas att de väljer mig. 🙂 den andra lägenheten var en takvåning men konstigt nog själslös, den första hade liten trädgård och en härlig altan.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Maria
2019-04-16 18:09
#7

#6 Då håller jag tummarna för lägenheten🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

akvarium123
2019-04-16 19:06
#8

#5 Tack så mycket!

Du bor väl i Gbg i fall jag inte tänker helt fel nu🤔

Jag tog fel. Det var inte alls Hagabadet som jag skrev utan Arken Hotel och Art Garden Spa hette det. 

Mysigt var det iallafall! Och jag gör gärna om det för det var väldigt rogivande🙂

Maria
2019-04-16 19:10
#9

#8 Japp. Jag är Göteborgare😉 Roligt att det blev en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: