Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 429 ggr
Maria
4/15/19, 8:42 AM

Godmorgon måndag 15 april

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg men fortfarande minusgrader inatt.

Hoppas ni får en fin måndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
4/15/19, 9:37 AM
#1

Godmorgon  🙂 Måndag  och  det är 6 grader här ,  blir och ta det lilla lugna , 

Huvet vill inte vara med idag riktigt , sovit illa med , , vaknat ett antal ggr 😕 o jag som brukar sova som en stock .   Jaja, , , sätter mig ute på balkongen senare , om jag orkar .  Ha en fin dag alla ! 🙂☀️

HH 🙂

MonicaLagerquist
4/15/19, 9:44 AM
#2

God morgon

Kände redan igår väll att det kliade på läppen och mycket riktigt så kommer det ett litet munsår där nu. metade på salva redan igår väll så förhoppningsvis vänder det fort.Ser väl lite lagom korkat ut att gå runt med en klick salva där men nöden har ingen lag.

Sol och det ska visst bli varmt idag.

Stolt ägare till fem La permer

akvarium123
4/15/19, 2:34 PM
#3

God eftermiddag!

Påsklov denna veckan🙂

Hela veckan ska det njutas. Imorgon ska jag till Göteborg och få höra på Göteborgska😉 Vad händer när lakritsen tar slut? De blir la kris😂😂

Sorry men kunde inte hålla mig! 

Ska ju inte iväg utomlands denna sommaren eller göra något extra särskilt med familjen alls så då kom jag på det att jag ska åka till Stockholm! Så planeringen inför Stockholmresan har dragit igång men något datum är inte spikat ännu. 500 kr bara för att komma fram och tillbaka ifrån Stockholm är ju svindyrt! Kommer bli ruinerad här ju😮Får bli att jobba extra inför sommarn hör jag…

Maria
4/15/19, 4:06 PM
#4

#3 Har du några planer på vad du ska göra i Göteborg?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

akvarium123
4/15/19, 7:46 PM
#5

Jajamensan! Jag ska shoppa lite på Nordstan tänkte jag och sedan så fick jag en tanke att jag skulle vilja gå på spa så det ska jag göra. Hagabadet hette det nog🤔

Känns så skönt att bara få gå omkring lite i butiker och sedan efter en lång dag få gå på spa. Blir kanske inte så lång stund förresten. Det startar kl 14. Och efter det åker jag hem med tåget igen🙂

Mooniq
4/15/19, 8:01 PM
#6

Go kväll. Jag har haft några röriga dagar för i fredags så meddelade ägaren till stugan jag hyr att stugan ska säljas. Så det blev att sätta sig och börja kolla annonser och leta nytt boende. I morgon ska jag se en lägenhet i ett parhus och en lägenhet i hyreshus. Känns trist att lämna stugan för här trivs jag men ser ändå nya möjligheter - kan tänka mig att flytta 2-3 mil och hitta lite ny natur för mina promenader. Så i morgon får jag se om jag bestämmer mig för nåt av alternativen. Husägaren är schysst och har sagt att jag har detta året ut på mig att hitta nytt boende men nu är bollen i rullning och jag vill vidare innan sommaren börjar. Jag slipper 3 mån uppsägning och det gör mig lite friare att välja boende. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Maria
4/15/19, 8:38 PM
#7

#6 Bra att du ser det positivt. Håller tummarna att du hittar ett fint boende. Skönt att du verkar ha en bra hyresvärd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
4/15/19, 8:49 PM
#8

Läser med förfäran att Notre-Dame brinner.😕 Jag tycker det är så hemskt när gamla historiska byggnader och annat innehåll skadas.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
4/15/19, 9:01 PM
#9

#8 Det känns så overkligt

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: