Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 466 ggr
aggeelin
2019-04-11 07:18

Godmorgon torsdag 11 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Solen skiner och det är 2.5 minus ute! Muntliga examinationer även idag, vi kör hårt :) Önskar alla en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2019-04-11 07:19
#1

Godmorgon Agge och alla andra som "vaknar"🙂

Här är det sol men minus två grader- Fy attan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2019-04-11 07:22
#2

Morrn! -2 här också men det har varit nere på -5. Fy sjutton så kallt. Jag har tänt i spisen men börjar bli lite less på eldandet nu.

Mooniq
2019-04-11 08:31
#3

Mårning. Massa minus ute i morse, jag gick i baklås och soffade mig med kaffe o tv. Nu är det plusgrader i solen och jag ska snart åka iväg på lite ärenden och fikabesök hos en äldre släkting - lika roligt varje gång vi träffas med massa tjöt o skratt. I övrigt en ledig torsdag - för att sen bita tag i arbetshelgen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-04-11 08:48
#4

God morgon

Idag ska jag ta två buntband med mig och förankra svärmors balkonglåda så att den inte kan trilla ner. Hon är så nöjd med sina blommor.

Sol men någon minusgrad än så länge.

Stolt ägare till fem La permer

akvarium123
2019-04-11 11:20
#5

Godmorgon!

En riktigt jobbig morgon för mig idag som Avicii fan😭

Lyssnade på hans nya låt som han hade gjort klart delvis innan han tyvärr dog😭. SOS heter den. Man känner verkligen känslan i låten och tårarna har inte hållit sig borta. Jag har hört den några gånger nu och jag har varje gång jag lyssnat på den känt att det här var en låt som var ett rop på hjälp men som kom försent. 

Man känner verkligen sorgen i låten😢

Hoppas ni får en bra dag och jag vill rekommendera er att lyssna på SOS en gång iallafall🌺

Maria
2019-04-11 12:10
#6

#5 Alltid sorgligt när så unga människor dör. Jag har lyssnat och med tanke på vad som hänt är det en sorglig låt. Det ska visst komma en skiva som heter "Tim" om jag fattat rätt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: