Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 438 ggr
aggeelin
2019-04-10 07:03

Godmorgon onsdag 10 april

Godmorgon! Extra tidigt uppe! I dagarna tre har vi muntliga examinationer!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2019-04-10 07:08
#1

Ops är det torsdag. ☺️Jag ska ta bort min tråd för vi skrev nästan samtidigt. Så här skrev jag i andra tråden.

"Godmorgon på er.

Tur att vi har trådar här för jag är alltid helt vecko och dagvill.

Vi har i alla fall mulet just nu och bara noll grader. Brrrr."

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2019-04-10 07:28
#2

Det är onsdag 😄

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2019-04-10 08:12
#3

Kallt som sjutton. Lite snö kommer det också ner denna onsdag

Hade tänkt åka in till stan och handla idag men jag stannar hemma och eldar istället.

MonicaLagerquist
2019-04-10 08:31
#4

God morgon
Kalt som 17 och det yr ilskna små vassa snömojänger i luften.
Idag kommer vår nya grill som mannen  har köpt .Det ska bli spännande.vi har inte haft kolgrill på många år. Planen är att grilla hel kyckling ikväll.

Måste baka matbröd idag det är nästan slut i frysen.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-04-10 09:14
#5

Men käre nån. Det är alltså onsdag? Haha. Jag har kollat i almanackan nu😉 Ska ändra rubriken när jag sitter vid datorn.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-04-10 15:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5 Du är för härlig ! 😀🤪😂 Jag gillar dig! Äntligen är huvudvärken borta , vaknade i morse och bara mös 😀😍🤪👍yes!! Men ska ta / har tagit det lugnt , Gjorde min frukost med äggröra , små tomater , kalkonbacon , mums blev det ! Nu har klockan tickat iväg set jag , 15:50 , 😀 oj då , men men , ingen fara , har skrivit några dikter om finsk sisu ! På min sida på Poeter.se / Soligajag_1 , Nu läser jag en e-bok på min laptop , tycker det är så bra! Ha en fin Onsdag alla ! Kram 😀❤️

HH 🙂

Annons:
Maria
2019-04-10 16:16
#7

Nu har jag ändrat rubriken😃

#6  Skönt att huvudvärken har gett med sig.

Äggröra som är så gott. Det äter jag nästan bara på hotell😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: