Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 393 ggr
Maria
2019-04-06 07:00

Godmorgon lördag 6 april

Godmorgon på er. Det ser ut att bli en fin dag hos oss. 6 grader är den nu men blir det som igår så kan det bli riktigt varmt.

Ha en fin lördag alla🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-04-06 07:52
#1

God morgon

Sol men bara någon plusgrad. Men det har utlovats uppempt 12 grader idag och det ser jag fram emot,

Inget direkt planerat för dagen men har funderat på att fixa lite ute,

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2019-04-06 08:52
#2

Morrn!

Ännu en kall natt/morgon men nu har tempen klättrat upp till 4 grader. Planen idag är att städa bilen. Maken ska med en kompis iväg till återvinningen och slänga skräp, nästan ett fullt släp. Senare idag kommer en person för att titta och diskutera vårt nya avlopp. Den avloppsbrunn vi har är inte längre godkänd av kommunen så vi måste ordna nytt. Suck… Det blir en ganska stor utgift.

Det är nya regler, eller nåt, för det är ju inte bara vi. Det är nog de flesta som bor här omkring.

worst
2019-04-06 09:03
#3

God morgon!

Efter en lång och seg natt så bestämde jag mej för att gå upp!
Dagens planer blir dusch, disk, deklaration och släktforskning… tror jag!

Maria
2019-04-06 09:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Mina små spetspaprikor börjar gro. Planterade från en paprika i kylskåpet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-04-06 11:51
#5

#4 Så duktig du är !!! Va kul med att så själv!! 🙂

Tiden har ju runnit iväg , . Såhär såg det ut i Julas , stod på Julmarknaden i mitt område / Skiljeboplatsen 🌺 Så kul är det!! 

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-04-06 15:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Idag kom vi iväg till handelsträdgården.det blev gula blommor till mig och svärmor valde lite blandade färger.Jag tog hem hennes blommor och har planterat dem i en vit balkonglåda.I morgon tar vi med den till hennes balkong.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2019-04-06 17:48
#7

Så fint 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: