Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 487 ggr
Maria
4/5/19, 6:06 AM

Godmorgon fredag 5 april

Godmorgon på er.

Får önska en god fredag och hoppas att ni får en skön dag.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
4/5/19, 7:16 AM
#1

Godmorgon! Bara en dags jobb och sen är det helg! Hurra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

akvarium123
4/5/19, 7:29 AM
#2

Godmorgon!

Idag blir en riktigt avslappnad dag i skolan! Alla inlämningar och prov är färdiga och vi har knappt startat upp nya områden. Så idag är jag glad för det innebär att jag inte behöver jobba ikapp de andra🙂

Ha en trevlig dag!

MonicaLagerquist
4/5/19, 8:18 AM
#3

God morgon
Planen för idag är att ta svärmor med till närmsta handelstrådgård och köpa lite blommor till hennes balkong .Det är ca 2 km dit så det blir ingen lång biltur.

Ha en skön fredag.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
4/5/19, 10:48 AM
#4

Morn Morn  🙂

Här blir det en lugn Fredag o helg 🙂

HH 🙂

Maria
4/5/19, 11:00 AM
#5

Nu har jag sovit i 4-5 timmar på soffan. Jag skulle jobbat men hade så ont så jag preparerade mig och somnade som en stock😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
4/5/19, 4:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Midda! Nu har jag haft 2 digra utbildningsdagar och ser fram mot ledig helg. Känner mig lätt energidränerad och ska iväg o handla och sen… ska jag gå i baklås i soffan och zappa tv och efter det ska jag ha ett långt snack med John Blund .. länge.

 😃 I morgon är det fotoklubben och utställningen i Lysekil. Sista dagen så alla ska hämta sina foton och foton för nästa utställning ska lämnas in. I morgon blir det en rolig dag  😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Maria
4/5/19, 5:51 PM
#7

#6 Vilken fin bild 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: