17 Dagens Hälsning

Godmorgon fredag 5 april

2019-04-05 06:06 #0 av: Maria

Godmorgon på er.

Får önska en god fredag och hoppas att ni får en skön dag.Glad

/Maria

Anmäl
2019-04-05 07:16 #1 av: aggeelin

Godmorgon!
Bara en dags jobb och sen är det helg! Hurra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-04-05 07:29 #2 av: akvarium123

Godmorgon!

Idag blir en riktigt avslappnad dag i skolan! Alla inlämningar och prov är färdiga och vi har knappt startat upp nya områden. Så idag är jag glad för det innebär att jag inte behöver jobba ikapp de andraGlad

Ha en trevlig dag!

Anmäl
2019-04-05 08:18 #3 av: MonicaLagerquist

God morgon
Planen för idag är att ta svärmor med till närmsta handelstrådgård och köpa lite blommor till hennes balkong .Det är ca 2 km dit så det blir ingen lång biltur.

Ha en skön fredag.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-04-05 10:48 #4 av: Soligajag1

Morn Morn  Glad

Här blir det en lugn Fredag o helg Glad

HH Glad 

Anmäl
2019-04-05 11:00 #5 av: Maria

Nu har jag sovit i 4-5 timmar på soffan. Jag skulle jobbat men hade så ont så jag preparerade mig och somnade som en stockSkrattar

/Maria

Anmäl
2019-04-05 16:19 #6 av: Mooniq

Midda! Nu har jag haft 2 digra utbildningsdagar och ser fram mot ledig helg. Känner mig lätt energidränerad och ska iväg o handla och sen... ska jag gå i baklås i soffan och zappa tv och efter det ska jag ha ett långt snack med John Blund .. länge.

Skrattar I morgon är det fotoklubben och utställningen i Lysekil. Sista dagen så alla ska hämta sina foton och foton för nästa utställning ska lämnas in. I morgon blir det en rolig dag  Skrattar

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.